  • 1. Data: 2009-03-12 13:59:16
    Temat: [PHP] wysyłanie/sprawdzanie formularza w PHP
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, nie znam się na php, a formularze które znalazłem w sieci zbytnio
    mi nie odowiadają lub nie działają.

    Potrzebuje plik php który obsłużył by mój formularz na 4 pola -
    imię,email,temat i treść wiadomości. Jest jakiś dobry uniwersalny
    formularz, który mógłbym wykorzystać ?

  • 2. Data: 2009-03-12 15:28:34
    Temat: Re: [PHP] wysyłanie/sprawdzanie formularza w PHP
    Od: fv <f...@c...com>

    hazet wrote:
    > Potrzebuje plik php który obsłużył by mój formularz na 4 pola -
    > imię,email,temat i treść wiadomości. Jest jakiś dobry uniwersalny
    > formularz, który mógłbym wykorzystać ?

    1. to nie jest grupa o technologiach server-side
    2. ponieważ nie wiesz co to jest server-side, to informuję cię że w powyższej linii
    cię nie obrażam
    3. trzeba było chodzić do szkoły a nie pić piwo na ławeczce
    4. korepetycje kosztują
    5. tak, dwie powyższe linie miały cię obrazić lamerze

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 3. Data: 2009-03-12 16:19:26
    Od: hazet <h...@n...pl>

    fv pisze:

> [...]
    > 4. korepetycje kosztują
    > 5. tak, dwie powyższe linie miały cię obrazić lamerze

    2 pierwsze punkty ok, i rozumiem co to jest server-side - zaskoczony ?
    może nie gdybyś nie podchodził z uprzedzeniem do ludzi, miałbyś lepsze
    życie - teraz ja ci powróżę.

    Uniwersalny formularz -chodziło mi o podstawowe funkcje do których
    mógłbym się odwołać, zmodyfikować.

    - odłóż pada bo tracisz kontakt z rzeczywistością.

    eot

  • 4. Data: 2009-03-13 07:31:11
    Od: ant <a...@n...tld>

    hazet wrote:
> [...]
    > Potrzebuje plik php który obsłużył by mój formularz na 4 pola -
    > imię,email,temat i treść wiadomości. Jest jakiś dobry uniwersalny

    To jest roboty na 10 minut. Zapytaj na grupie pl.comp.lang.php :)

  • 5. Data: 2009-03-16 10:27:53
    Od: WRonX <w...@-...net>

    hazet pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuje plik php który obsłużył by mój formularz na 4 pola -
    > imię,email,temat i treść wiadomości. Jest jakiś dobry uniwersalny

    Przepraszam za OT, ale dzisiaj mam dobry humor :)

    uniwersalny to by bylo tak:

    <?
    $imie = $_REQUEST['pole_imienia_z_formularza'];
    $email = $_REQUEST['pole_emaila_z_formularza'];
    $temat = $_REQUEST['pole_tematu_z_formularza'];
    $tresc = $_REQUEST['pole_tresci_z_formularza'];

    if(!valid_email($email))
    die('do d*.*y adres podales!');
    ?>

    I TYLE :)

    No i teraz pytanie, co rozumiesz, przez uniwersalnosc? Bo jesli chcesz
    po prostu mailem sobie wysylac te pola, to:

    <?
    // zlozenie tresci i tematu maila do CIEBIE na podstawie podanych
    // tematu i tresci
    mail($twoj_mail, $temat, $tresc, $naglowki);
    ?>

    Naglowki - wyguglasz, ewentualnie spytaj na pl.comp.lang.php.

    Co do funkcji walidacji adresu e-mail, tez wyguglasz :)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]