    Date: Thu, 04 Apr 2013 17:20:48 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PFC made in China

    W dniu 2013-04-03 23:45, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    taki komp ODRA-1305?? My barany

    > Niczego nie mylę. ODRA "wyglądała" zupełnie inaczej od ICL'a.
    > Funkcjonalnie kompatybilna. Kopia, podróbka, a może klon?? A jakiego
    > Ty masz kompa? Gwarantuję Ci, że jest kompatybilny z x86 !! Tak, tak,
    > chodzi o ten pecet IBM'a z lat 80-tych. A jeszcze zajrzyj do środka
    > jaki masz procesor. Jak Intel, to OK. Jeżeli AMD, to masz kolego
    > podróbę, albo kopię jak wolisz..

    Nadal mylisz...
    - Paweł napisał/pokazał PFC w wykonaniu chińczyków - kawałek plastikowej
    kostki
    - Ty napisałeś, że to brednie, chińczykom nie dorastamy do pięt
    - odpisałem, że to nie brednie, chińczyki podrabiają tranzystorki nawet
    - wyskoczyłeś na mnie ze śmiechem i z tekstem o Odrze.. co ona wspólnego
    z tematem głównym nie mam pojęcia...

    Ok, ale finalnie przyznaję Ci rację. Nie dorastamy do pięt chińskim
    inżynierom.
    Chyba nikt u nas nie wpadłby na to, nie zaprojektował, obliczył i
    wdrożył do produkcji układu PFC z 10cm drutu i 10 gram plastiku; nie
    zrobił by Pendrive 64GB z modelu 256MB pisząc w nim soft aby w kółko
    nadpisywał dane na tych 256MB; nie robił ekstra matrycy dla wtryskarki
    do odlania lipnej plastikowej antenki do interfejsu Bluetooth; nie mazał
    oznaczeń na tanich scalakach aby sprzedawać je jako inne droższe modele;
    nie wpadł na to, że można zrobić znaczek CE oznaczające "China Export"
    na zasadzie równej beleczki środkowej w literce "E" a wyglądający dla
    laika jak znak zgodności z dyrektywami europejskimi ; itp. itd.
    Tutaj faktycznie jak napisałeś "Chińskim Inżynierom nie dorastamy do
    pięt !!"

    --
    Irokez