  • Data: 2016-05-09 22:52:19
    Temat: Re: PCB w małych seriach - gdzie?
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację. A ja, jak będę chciał wydrukować np. pracę dyplomową to
    > poszukam drukarni która przyjmie ode mnie pliki AmiPro, bo PDF tak jakoś
    > naftaliną zaciąga.
    Hmm, zawsze wydawało mi się, że AmiPro jest starszy niż pdf ale mogę się
    mylić.

    Mi chodzi tylko o to, że w dzisiejszych czasach to rynek tak bardziej na
    KLIENTA powinien być nastawiony i jeśli Klient chce to Klient dostaje.
    Do tej pory, jeśli otrzymywałem od projektanta plik zrobiony w jakimś tam
    protelu (albo zdarzyło się mi samemu coś w Eaglu popełnić) to go po prostu
    wysyłem do płytkarni, opisuję czego chcę i oni się martwią o to aby
    poskładać ten projekt do możliwości swoich maszyn czy czego tam używaja do
    zrobienia płytki.
    Jak do tej pory to się sprawdza więc nie zamierzam schodzić poniżej tego
    poziomu bo się po prostu boję, że jak zlecę wykonanie jakichć gerberów to
    projektant zapomni jakiejś warstwy i po prostu poniosę koszty, ot co.

    jp