  • 31. Data: 2013-02-04 22:57:27
    Temat: Re: [OT] PC nie widzi drugiego HD
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 22:33, JoteR pisze:

    > Ależ skąd, ależ skąd, wszystkie oferty z działu pamięci masowych (oraz
    > GSM) pochodzą od godnych zaufania subiektów pokroju Rzeckiego. Również
    > te oferty pendrajwów o pojemności 128 GB za 30 zł.

    > Ty _naprawdę_ nie ogarniasz lokalnego folkloru, nieuku ty.

    No ale skoro w odmianie linuxu (bo tam, jak sie zdaje pracuje program
    GParted) dysk nie tylko był widziany, ale i podawał się bezproblemowo
    podziałowi na partycje to na czym miałaby polegac jego usterka, która
    czyni go niewidzialnym pod WinXP Pro SP3??!

  • 32. Data: 2013-02-04 22:59:49
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 22:03, nom pisze:

    > w wiadomości news:511018bd$1@news.home.net.pl...

    > Najlepiej jak sprawdzi seetools albo na stronie seagate, bo te dyski
    > były z awaryjnej serii, która miała wadliwe firmware.

    A jak program seetools pracujacy w środowisku Windowsów ma sprawdzić
    dysk, którego Windowsy nie widzą?
    Tak, Seagate Tools dysku nie sprawdził, bo go też (co oczywiste) nie widzi.

  • 33. Data: 2013-02-04 23:05:28
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 22:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Zapytaj... na... pl.comp.os.ms-windows.xp
    >
    > Dotarło, czy nadal za trudne?

    Może objaśnisz zatem co za trudności (WYŁĄCZNIE softwarowe, skoro ta
    grupa wg ciebie niewłaściwa )z dyskiem SATA mieć może Win XP Pro Sp3 ,
    który to dysk jest prawidłowo sformatowany, podzielony na partycje po
    165 GB każda, w formacie NTFS i który widziany jest w biosie i pod
    klonem Linuxa??!

  • 34. Data: 2013-02-04 23:11:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "p47" napisał:

    > A jak program seetools pracujacy w środowisku Windowsów ma sprawdzić
    > dysk, którego Windowsy nie widzą?

    Seatools nie musi pracować pod Windows

    > Tak, Seagate Tools dysku nie sprawdził, bo go też (co oczywiste) nie
    > widzi.

    http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/2012
    71en

    JoteR

  • 35. Data: 2013-02-04 23:12:41
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "p47" napisał:

    > 4.z tym , że miszczom co wnoszą tu tak merytorycznie ważkie rady, jak:
    > "naucz się, albo zatrudnij fachowców" podpowiadam, że szkoda ich
    > bezcennego;-) czasu na pisanie równie ważkich wypowiedzi;-))

    Miszczem to Ty jesteś. Na dodatek mało kulturalnym i ograniczonym. Gdybyś
    nie napisał:

    "Tak jak napisałem w pierwotnej wiadomości system to Win XP Pro.
    Jak jednak mam założyć partycje i sformatować dysk którego system nie
    widzi"

    To z pewnością otrzymałbyś kolejne naprowadzające porady. Jednak Twoja
    arogancka wypowiedź, świadcząca o braku podstawowej wiedzy sprowokowała
    cierpkie repliki. Wejdź w Google, poszukaj programów do partycjonowania i
    diagnostyki dysków. Nasępnie napisz o efektach swoich działań.

    Pzdr

  • 36. Data: 2013-02-04 23:15:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "p47" napisał:

> [...]
    > podziałowi na partycje to na czym miałaby polegac jego usterka, która
    > czyni go niewidzialnym pod WinXP Pro SP3??!

    O tym podyskutuj na grupie poświęconej twojemu systemowi.
    Być może lekarstwem na to jest stary sposób, stosowany niegdyś w przypadku
    "niewidzenia" napędów CD - wycięcie wszystkich (również tych ukrytych i
    widmowych) kontrolerów w MU. Ale to raczej NTG.

    JoteR

  • 37. Data: 2013-02-04 23:17:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "p47" napisał:

> [...]

    >>> [...]

    > O ile wiem w SATA nie ma podziału na master/slave

    Owszem, w tym trybie jest.

    JoteR

  • 38. Data: 2013-02-04 23:22:31
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-04 22:36, p47 pisze:
    > Tak jak pisałem w pierwszym moim poście tam dysku też nie widać.

    Ups. :-) Zasugerowałem się Twoim pomysłem instalacji systemu.
    Instalator pewnie też nie zobaczy. Podłącz do innego kompa, pozakładaj
    partycje... No chyba że dysk walnięty. Szkoda czasu i nerwów.
    To zbyt ważna część żeby bawić się używanymi bez gwarancji.

  • 39. Data: 2013-02-04 23:43:26
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 23:12, Kamil pisze:

> [...]
    > cierpkie repliki. Wejdź w Google, poszukaj programów do partycjonowania i
    > diagnostyki dysków. Nasępnie napisz o efektach swoich działań.

    Przeczytaj ponownie w/w pkt 4.
    Jesli jednak dalej po tym udział w tej dyskusji będzie cię jeszcze
    interesować to przeczytaj poprzednie moje posty a dowiesz się, że
    programy do diagnostyki i partycjonowania dysków używałem i z jakim
    skutkiem.

  • 40. Data: 2013-02-05 00:21:25
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 23:22, z pisze:

    (...) No chyba że dysk walnięty. Szkoda czasu i nerwów.
    > To zbyt ważna część żeby bawić się używanymi bez gwarancji.

    Jasne, że opcja, iż dysk jest zepsuty jest bardzo prawdopodobna. Ale
    ciekawi mnie i zastanawia, czy mozliwe jest, aby występowała taka
    usterka, przy której dysk, jak się zdaje, zachowuje się jak sprawny dla
    partycjonera pod klonem linuksa (GPated), nie mówiąc juz o biosie, a pod
    Win jest walnięty??