  • 11. Data: 2013-02-04 19:38:20
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 19:30, Andrzej Lawa pisze:

    > To idź na grupę o windows.

    > Nauczyć się, spytać gdzie trzeba lub zatrudnić fachowca.

    Tzn. grupa dyskusyjna nie jest miejscem, gdzie można "spytać gdzie
    trzeba", ale jedynie platformą, gdzie tacy miszczowie (albo przynajmniej
    za takich się uważający) jak kryminalista Ława, mogą leczyć swoje
    kompleksy...

    ;-))

  • 12. Data: 2013-02-04 19:50:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Feb 2013 19:38:20 +0100, p47 napisał(a):

> [...]
    > trzeba", ale jedynie platformą, gdzie tacy miszczowie (albo przynajmniej
    > za takich się uważający) jak kryminalista Ława, mogą leczyć swoje

    Aaaa... ty jesteś z tych co u rzeźnika chleb kupują. I strzygą się kosiarką
    :)
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2013-02-04 19:51:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2013 19:38, p47 pisze:

    > Tzn. grupa dyskusyjna nie jest miejscem, gdzie można "spytać gdzie
    > trzeba", ale jedynie platformą, gdzie tacy miszczowie (albo przynajmniej

    To jest grupa o SPRZĘCIE, lamerze. Zostałeś wysłany na właściwą.

    > za takich się uważający) jak kryminalista Ława, mogą leczyć swoje
    > kompleksy...

    Z pomówień to ciebie wyleczy prokurator.

  • 14. Data: 2013-02-04 19:58:27
    Od: p47 <k...@w...pl>

    > Partycjonerem z dyskietki floppy lub płytki CD. Ja zwykle robię to
    > HirensBoot CD.

    1.A czy nie byłoby równie skuteczne zainstalowanie na tym dysku np.
    WinXP , przy okazji czego wykonać można by formatowanie i podział dysku.
    Potem mozna by w biosie ustalić odpowiednią kolejność bootowania (tj.
    omawiany dysk byłby w dalszej kolejności), a następnie usunąć ten
    zainstalowany, a nieaktywny SO. Tyle, ze nie wiem, czy to zadziałałoby,
    gdy np. dysk jest obecnie sformatowany np. pod Linuxa.

  • 15. Data: 2013-02-04 20:02:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2013 19:58, p47 pisze:

    > 1.A czy nie byłoby równie skuteczne zainstalowanie na tym dysku np.
    > WinXP , przy okazji czego wykonać można by formatowanie i podział dysku.
    > Potem mozna by w biosie ustalić odpowiednią kolejność bootowania (tj.

    Chłopie, idź wreszcie na grupę o windows i tam się zapytaj jak wykonać
    tak podstawową rzecz jak partycjonowanie i formatowanie dysku.

    Póki co kombinujesz gorzej jak Kojot polujący na Pędziwiatra.

  • 16. Data: 2013-02-04 20:31:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "p47" napisał:

> [...]

    Dać sobie spokój. Pójść jak biały człowiek do normalnego sklepu (których w
    naszym pięknym mieście przecież nie brakuje) i kupić dysk.
    Sprawny, w odróżnieniu od.

    > Dodam, że dysk pochodzi z aledrogo

    No właśnie.

    JoteR

  • 17. Data: 2013-02-04 20:51:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-04 20:31, Użytkownik JoteR napisał:

    > Dać sobie spokój. Pójść jak biały człowiek do normalnego sklepu (których
    > w naszym pięknym mieście przecież nie brakuje) i kupić dysk.
    > Sprawny, w odróżnieniu od.

    Sugerujesz że ten nowy dysk ze sklepu będzie w automagiczny
    sposób widziany przez jego Windows ?
    Ty go chyba strasznie nie lubisz lub nie masz pojęcia
    o czym piszesz. :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-02-04 21:10:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "RadoslawF" napisał:

    > Sugerujesz że ten nowy dysk ze sklepu będzie w automagiczny
    > sposób widziany przez jego Windows ?

    Sugeruję, że ten nowy dysk ze sklepu (nie z bazaru) ma szanse być sprawny.
    W odróżnieniu od.

    > Ty go chyba strasznie nie lubisz lub nie masz pojęcia
    > o czym piszesz. :-)

    O widzialności przez Windows możemy pogadać na odpowiedniej grupie, jak
    wątkopodawca będzie miał sprawny dysk, a nie odrzut z transportu,
    skwapliwie pozbierany z ziemi przez dreśka z (za przeproszeniem) Allegro.

    JoteR

  • 19. Data: 2013-02-04 21:18:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "p47" napisał:

    > Do komputera zamontowałem właśnie drugi HD Seagate Barracuda 7200.10
    > 500GB 16MB (ST3500630A)do wolnego gniazda SATA

    Czyli do którego? Bo AFAIR w niektórych płytach przy ustawieniu SATA na
    IDE Compatible "widziane" są tylko napędy podpięte do pierwszych 4 gniazd
    SATA.

    JoteR

  • 20. Data: 2013-02-04 21:22:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2013 21:10, JoteR pisze:

    > O widzialności przez Windows możemy pogadać na odpowiedniej grupie, jak
    > wątkopodawca będzie miał sprawny dysk, a nie odrzut z transportu,
    > skwapliwie pozbierany z ziemi przez dreśka z (za przeproszeniem) Allegro.

    Mhm...

    Czyli wg ciebie wszystkie oferty dysków na Allegro są odrzutami z
    transportu, pozbieranymi przez dreśka?

    Na prawdę jesteś taki durny czy też prowadzisz własny sklep i boisz się
    konkurentów, którzy w odróżnieniu od ciebie potrafią korzystać z takich
    narzędzi sprzedaży jak np. Allegro?