  • 1. Data: 2010-11-02 08:03:51
    Temat: P5KC i AHCI
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    Czy Asusa P5KC da się w ogóle ustawić w AHCI? Co bym nie pozmieniał
    w biosie, dyski są widoczne w trybie emulacji ATA. Niezależnie od tego
    czy kontroler ustawię na AHCI, czy RAID, czy Compatible, dyski mogę
    tylko ustawić jako ATA. (I nie działa mi port eSATA przy okazji)
    (żeby nie było, dyski są SATA; nie próbuję uruchamiać AHCI na PATA ;->)
    Ten model jakiś felerny jest, czy co?
    (Bios ostatni dostępny oficjalnie).

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 2. Data: 2010-11-03 18:11:11
    Temat: Re: P5KC i AHCI
    Od: "Jozef000" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko ustawić jako ATA. (I nie działa mi port eSATA przy okazji)
    > (żeby nie było, dyski są SATA; nie próbuję uruchamiać AHCI na PATA ;->)

    Witam
    Ustaw AHCI i uruchom ponownie komputer.
    Powinny sie pojawić nowe opcje.

    --
    Józef

  • 3. Data: 2010-11-03 23:07:16
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 09:03, Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > tylko ustawić jako ATA. (I nie działa mi port eSATA przy okazji)
    > (żeby nie było, dyski są SATA; nie próbuję uruchamiać AHCI na PATA ;->)

    Podobnie jak w P5K, najnowszy bios nie pozwala na włączenie AHCI,
    starsze biosy niby pozwalają, ale nie próbowałem.
    Przeczytaj to
    http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=2008010416562
    2453&board_id=1&model=P5KC&page=1&SLanguage=pl-pl
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-11-04 08:08:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jozef000"

    Próbowałem, nic nie daje.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 5. Data: 2010-11-04 08:09:05
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dawid"
> [...]
    >Przeczytaj to
    >http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200801041656
    22453&board_id=1&model=P5KC&page=1&SLanguage=pl-pl

    No tak. To mniej więcej potwierdza to, co znalazłem wcześniej. ASUS robi
    ludzi w trąbę :-/

    --
    \ K...@e...eu.org /