    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: P.o.remier zwariował
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <2...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <3...@g...com>
    Date: 21 Dec 2019 12:59:54 GMT

    > Jak mi się ma nie kojarzyć biuro rachunkowe z wpisywaniem jeśli znam
    > kogoś kto pracuje w takim biurze i nic więcej tam nie robi tylko
    > całymi dniami wpisuje rachunki i faktury klientów.

    To jest tylko czesc pracy i ona rzeczywiście moze sie zmniejszyc ale cały
    czas dochodzą nowe sprawy - coraz dziwniejsze sprawy zwiazane z
    rozliczaniem pracowników, rozne jpk, te nowe fundusze emerytalne,
    amortyzacje, co chwile zmieniajace sie przepisy etc.

    > To jesli dla
    > dużej części podatników mających kasy fiskalne połączone ze
    > skarbówka prowadzenie ksiąg i książek różnych stanie się zbędne to i
    > dużo biur rachunkowych ulegnie naturalnej likwidacji.

    Ale nie stanie sie zbedne. A w kazdym razie nie od razu, bo wyrokować co
    bedzie za 20 lat to ja sie nie podejme. Na pewno nie ze wzgledu na to co
    piszesz. Byc moze inne podmioty przejmą te dzialalnosc... Banki i
    insytucje okołobankowe?
    Zreszta to nie jest tak, ze kazda fakture mozesz wrzucic w koszty,
    niektora tylko czesciowo, niektora w miesiacu a, niektora w b. faktury
    zaliczki, obrót poza kasa fiskalna etc.

    > Pewno kowale
    > kiedys uwazali tak jak Ty ze roboty z podkuwaniem koni nikt nigdy im
    > nie zabierze. I jeden gostek samochód zrobil.

    Możliwe ze tak własnie było.
    Ale sa przykłady odwrotne - juz x lat temu mowiło się ze roboty zabiora
    ludziom prace, na razie jest tak, ze roboty zastepuja jakas czesc pracy
    ale potrzeba innych ludzi do ich obsługi, naprawy, programowania etc.
    Moze za 20 lat?

    > Pamiętam jak wiele lat
    > temu przyniosłem informacje ze skynet dostanie nowa funkcje,
    > odcinkowy pomiar prędkości. Na mydło chcieliście mnie przerobić ze
    > to niemozliwe, ze sie nie da i ze glupi jestem jak w takie bajki
    > wierze. A jak się okazało że zrobili i działa to żaden chuj nie
    > napisał "przepraszam".

    O, to ciekawe, bo technicznie od dawna wydaje sie to bardzo proste.
    Sam pisałem wielokrotnie ze systep kamer polaczonych z cepikiem jest
    wrecz zbyt mało wykorzystywane.

    Mozesz podac watek, zobaczymy kto cie tak niedocenił?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"