  • 1. Data: 2018-06-01 17:27:54
    Temat: Ozonowanie - pytanko
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Zamierzam kupić generator ozonu.
    Ma służyć do pozbycia się zapaszków w domu (np. wilgotna piwniczka) a
    przy okazji do odświeżania klimatyzacji w aucie.
    Wstępnie wybrałem urządzenie firmy Bitom z Siemianowic o podanej
    wydajności 7 g/godz. Mogę wydać na to 5 stówek i w tych granicach szukam.
    Czy ktoś z kolegów może potwierdzić (albo zaprzeczyć), że będę mógł
    liczyć na pozbycie się zapachów dzięki temu urządzeniu?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-06-01 18:18:45
    Temat: Re: Ozonowanie - pytanko
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-01 o 17:27, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy ktoś z kolegów może potwierdzić (albo zaprzeczyć), że będę mógł
    > liczyć na pozbycie się zapachów dzięki temu urządzeniu?

    Bez usunięcia źródła zapachu nie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-06-02 05:58:18
    Od: Bok <a...@g...com>

> [...]
    > Czy ktoś z kolegów może potwierdzić (albo zaprzeczyć), że będę mógł
    > liczyć na pozbycie się zapachów dzięki temu urządzeniu?

    ja kupiłem ten za 350zł, jest dobry ale tak jak ktoś napisał bez
    usunięcia źródła zapachu nie pomaga, np w samochodzie miąłem wypełnione
    profile zamknięte w drzwiach preparatem bool, troche to capi takim
    woskiem - specyficzny zapach, myślałem że ozonowanie to usunie, niestety nie

  • 4. Data: 2018-06-02 22:25:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-01 17:27, Jacek wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z kolegów może potwierdzić (albo zaprzeczyć), że będę mógł
    > liczyć na pozbycie się zapachów dzięki temu urządzeniu?

    ozonowanie usunie ci obecne zapachy, wybije grzyby, plesnie i tym
    podobne sprawy ale nie rozwiaze problemu

    generalnie jak cos rosnie i smierdzi to ma warunki, najpierw trzeba je
    zlikwidowac a potem ozonowac, inaczej pomoze to tylko tymczasowo na pare
    dni-tygodni w zaleznosci od zrodla