  • 1. Data: 2014-07-02 15:31:41
    Temat: Oznaczenia na oprawach ulicznych
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    Od jakiegoś czasu widzę, że oprawy oświetleniowe uliczne w różnych
    miastach są oznakowane jakimś kodem. Symbole kodu to trójkąty, koła i
    kwadraty różnych kolorów.

    Czy ktoś się orientuje, jaką informację ten kod reprezentuje?
    Przypuszczam, że moc lampy i typ lampy, ale czy ktoś mógłby to
    potwierdzić, albo nawet dostarczyć listę kodów?

  • 2. Data: 2014-07-02 15:53:44
    Temat: Re: Oznaczenia na oprawach ulicznych
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    A co, szykujesz się do przetargu na konserwację?

    W pewnym polskim mieście, dany symbol oznacza przynależność
    do konkretnego punktu zasilającego.

    pytajacy

  • 3. Data: 2014-07-02 16:20:09
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 02.07.2014 15:31, Tomasz Wójtowicz wrote:
> [...]
    > Przypuszczam, że moc lampy i typ lampy, ale czy ktoś mógłby to
    > potwierdzić, albo nawet dostarczyć listę kodów?

    A to ciekawe, tego jeszcze nie widziałem. Znane mi są natomiast
    oznaczenia literowo-cyfrowe, które wskazują numer lampy i numer obwodu,
    w którym się znajduje. Takie rzeczy jak typ i moc są tylko na
    schematach, ewentualnie w rozdzielni oświetlenia przy eskach.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-07-02 16:38:09
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-07-02 16:20, Jakub Rakus pisze:

> [...]
    > w którym się znajduje. Takie rzeczy jak typ i moc są tylko na
    > schematach, ewentualnie w rozdzielni oświetlenia przy eskach.

    Próbowałem odnaleźć w Google Street View, ale tam albo są stare zdjęcia,
    albo kontrwywiad kazał wymazać oznakowanie.

    Z tych trzech miast: Kraków, Kielce, Gdańsk, przynajmniej w jednym z
    nich widziałem takie oznakowanie, ale wydaje mi się, że występuje ono we
    wszystkich trzech.