  • 11. Data: 2009-10-04 21:23:46
    Temat: Re: Owiewki do motocykla
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    n...@s...com pisze:

    > Aha

    > No problem, byleby sie nie polamal od wibracji 'sam z siebie'.

    > Moze byc za miekki, za twardy, moze kruszec z czasem, a moze odrazu.
    > Moze tez wazyc pol tony ;>

    Kurde no ja patrze po takiej chińskiej owiewce w moim nakedzie. Jeździ
    to ze mną już z połtora roku i działa dalej. Myślisz że te plastiki są
    jakoś bardziej podatne na uszkodzenia opływem powietrza? ;)

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF'a

  • 12. Data: 2009-10-04 21:29:56
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > sprawcy, musze zrobic swoj motór low-costowo. Lakiernik bardzo chetnie
    > doprowadzi owiewki do stanu, ale znalazlem na Sieci cos takiego:
    > http://owiewki24.pl/SUZUKI_GSXR_1300_HAYABUSA_08_09-
    93.html

    > Czy ktos zna tę firmę? Co możecie powiedzieć o ich produktach? Warto?

    widziałem te owiewki na motocyklu (pomaranczowo-czarne). Moim zdaniem
    wyglądają bardzo dobrze i dopiero właściciel powiedział, że są akcesoryjne.
    moim zdaniem warto.

  • 13. Data: 2009-10-04 21:47:13
    Od: n...@s...com

    On Sun, 04 Oct 2009 23:23:46 +0200, The_EaGle <t...@d...com> wrote:

    >Kurde no ja patrze po takiej chińskiej owiewce w moim nakedzie. Jeździ
    >to ze mną już z połtora roku i działa dalej.

    No i super.

    >Myślisz że te plastiki są jakoś bardziej podatne na uszkodzenia opływem powietrza?
    ;)

    To wcale nie jest smieszne, gowniany plastik po prostu peka, gnie sie,
    odksztalca itd. Nigdy Ci sie jakas chinska pierdola nie rozsypala w
    palcach ? :)
    Nie wiem czy w opisywanych owiewkach wystepuja te problemy, ale
    przeciez pytales co MOZE byc nie tak, a nie co jest nie tak :>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2009-10-05 06:12:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    metalbeast pisze:

    > widziałem te owiewki na motocyklu (pomaranczowo-czarne). Moim zdaniem
    > wyglądają bardzo dobrze i dopiero właściciel powiedział, że są
    > akcesoryjne. moim zdaniem warto.

    To sie musial lakiernik mocno nad nimi napocic.

    Ja kiedys kupilem taki zestaw dla kumpla do CBR600RR. Po rozpakowaniu
    zalamalismy rece. Otwory montazowe nie zawsze pasuja, wszelkie wloty
    wygladaja jak wycinane brzeszczotem, spasowanie pozostawia wiele do
    zyczenia. Generalnie zenada. To sa swietne owiewki na tor, przy glebie
    nie ma wielkiej straty. Ale zeby zalozyc je do normalnego, swiezego
    motocykla to trzeba sie napocic sporo aby to jako tako wygladalo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition