  • 41. Data: 2010-08-04 17:35:17
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Co potrafie ? Dyskutowac z idiotą ?

    Myślę że możesz postarać się powstrzymać od iwektyw.

  • 42. Data: 2010-08-05 01:13:52
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c58053e$1@news.home.net.pl

    > W momencie podpięcia na telefonie jest pytanie jak ma być
    > identyfikowany przez system, ja wybieram pamięc masowa.

    Udało mi się uzyskać dostęp do E: tak jak do pendrive'a. Winne były
    ustawienia w samym telefonie.
    Nie mam opcji Pamięć masowa, mam tylko PC Suite i Transfer danych.
    Wybieram Transfer.

    Jednak w danym momencie dostęp mogę mieć albo ja, albo telefon. Jeżeli
    coś korzysta z karty -- uruchomiony jest program lub ustawione jest
    zapisywanie wiadomości na karcie (SMS i E-mail), to jest tak:
    http://img339.imageshack.us/img339/8339/screenshot01
    04.png

    Jeśli mam dostęp z PC, to nawet nie widzę ikon programów zainstalowanych
    na karcie.

    Jak jest z tym u Ciebie?
    Przeczuwam, że Ty masz normalnie. ;)
    Pewnie chodzi o tę opcję Pamięć masowa, której mnie się na razie nie
    udało uzyskać.

    > Widzi cały dysk E łącznie z plikami systemowymi, folder private itp

    A pisałeś, że po instalacji PC Suite masz również dysk C. Ja mam PC Suite
    ale oczywiście C: nie mam.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 43. Data: 2010-08-05 05:25:54
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustawienia w samym telefonie.
    > Nie mam opcji Pamięć masowa, mam tylko PC Suite i Transfer danych.

    Transwer danych to odpowiednik pamiec masowa.

> [...]
    >
    > Jak jest z tym u Ciebie?
    > Przeczuwam, że Ty masz normalnie. ;)
    > Pewnie chodzi o tę opcję Pamięć masowa, której mnie się na razie nie

    Mam tak samo jak Ty. Jest to normalny objaw. Wybierając pamieć masowa tel
    przestaje miec dostęp do dysku E, jesli np masz themesy zainstalowane na
    karcie i podpinasz sie pod kopa w trybie transwer danych/pamiec masowa to
    themes zmienia sie automatycznie na domyślny pobierany z C. Dlatego ja
    wszystkie themesy warte uwagi mam w pamięci tel.
    W trybie pc suite masz jednoczenie dostęp na kompie jak i tel na dysk E.

    > A pisałeś, że po instalacji PC Suite masz również dysk C. Ja mam PC Suite
    > ale oczywiście C: nie mam.

    Zgadza sie, po instalacji tego pakietu moge zobaczyc oba dyski tyle że przy
    połączeniu juz nie wybieram transwer danych tylko tryb PC Suite (z tych 4
    opcji co pojawiają sie po podpięciu kabla usb)

    Pozdrawiam
    Beny

  • 44. Data: 2010-08-05 22:29:28
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Przy okazji: jak przeglądasz pliki w telefonie z poziomu Windows? Po
    > prostu przez PC Suite?
    > Ja używam wtyczki do Total Commandera NokiaFS. Działa, ale ma pewne
    > ograniczenia, np. nie można skopiować pliku z telefonu na telefon.

    dla symbianow z wifi niezastapiony jest symsmb