  • 21. Data: 2010-08-02 15:02:30
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c56d4a8$1@news.home.net.pl

    > Na dysku Z nie ma opcji coś zmienić, nawet jak masz złamany system,
    > ale na C i E bez problemu edytujesz co chcesz
    > Mi chodzilo o skasowanie/przeniesienie tego pliku initial z katalogu
    > C/cities

    U mnie na C: nie ma katalogu cities. A może już go skasowałem? Ale chyba
    nie.

    Ale znalazłem initial.cdt w tym katalogu:
    C:\Private\20001f63\
    Są tam też inne pliki najwyraźniej związane z Nokia Maps.

    Podobnie chyba w katalogu C:\Private\20001f65\ ale może ten jest od
    Google Maps? Pobawię się jeszcze.

    Marcin Sz.

  • 22. Data: 2010-08-02 15:33:24
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Są tam też inne pliki najwyraźniej związane z Nokia Maps.
    >
    > Podobnie chyba w katalogu C:\Private\20001f65\ ale może ten jest od Google

    U mnie na C jest katalog cities i w nim jeden plik initial.
    Tak wyglada u mnie zawartość katalogu C:\Private\20001f63\ i
    C:\Private\20001f65\
    link: http://img718.imageshack.us/img718/2162/capture18d.j
    pg
    http://img833.imageshack.us/img833/7079/capture19.jp
    Google maps nie instalwoalem.
    Jest tam kilka plików ktore byc moze za konfiguracje odpowiadają.

  • 23. Data: 2010-08-02 16:26:43
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 15:05, Tomek pisze:

    > A widzisz jakiś sens w instalowaniu wszystkich map na karcie pamięci
    > przez producenta?

    Nie przypominam sobie bym proponował coś takiego.

    A co jeśli kupujesz telefon bez karty w zestawie?

    X6 może być? Ma "tylko" 8/16/32 GB. Jakiś to problem?

    > Gdzie producent ma wrzucić mapy?

    Tam gdzie mu kazałem.

    > A co jak ktoś nie ma ochoty korzystać z
    > map?

    To program do nawigacji mu potrzebny jak wrzód na dupie.

    Ma je później kasować, bo producent na siłę mu je wgrał na kartę?
    > W ogole, dziwią mnie posty osób nie ogarniających takich rzeczy, jest
    > intrukcja obsługi,

    Oczywiście czytałeś ją?

    są fora tematyczne,

    W przeciwieństwie do pmtg?

    > zamiast poznać zasadę działania
    > kupionego telefonu, użalają się nad swoją niewiedzą, lenistwem, winą
    > obarczając producenta.

    ROTFL. Wystarczyło odrobinę pomyśleć, zamiast na siłę wymyślać problemy:
    Updater wrzucił program do nawigacji i się pyta czy chcę dograć też
    mapy, a jak chcę to jakie; czy też nie. Patrz pan jakie to proste. Wilk
    syty i owca cała.

    --
    ALEX Alpha

  • 24. Data: 2010-08-02 16:28:41
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 15:37, Waldek Godel pisze:

    > usiadź i zastanów się spokojnie, jaki odsetek użytkowników używa nawigacji.

    Czy ja każę komuś wgrywać cokolwiek?

    > Cywilizacja? W Banana Republic Of Poland? Może jeszcze za swojego życia
    > doczekam...

    No właśnie.

    --
    ALEX Alpha

  • 25. Data: 2010-08-02 16:35:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 18:28:41 +0200, ALEX napisał(a):

    > No właśnie.

    co "właśnie"?
    Podaj choć jeden argument za tym, żeby Nokia się przejmowała rynkiem w
    Polsce czy innej Ngwanie Wschodniej...
    Nokia robi telefony głównie dla jankesów, angoli, francuzów, niemców... bo
    oni mają kasę i dają żyć firmie. Zwłaszcza jak chodzi o telefony klasy X6 i
    podobne.
    Bo robi jeszcze inne telefony, dla chińczyków, hindusów, malezyjczyków,
    polaków... ale w tym przypadku rozmowa o Ovi Maps jest bezprzedmiotowa.

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 26. Data: 2010-08-02 16:35:22
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 15:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ALEX" <a...@x...pl> napisał w
    >
    > Mam takie dziwne wrazenie ze to zmowa miedzy producentami telefonow i
    > programow a operatorami - generowac ruch w sieci.
    > W celu zachecenia klienta do wybrania drozszego abonamentu z transmisja
    > danych.
    >
    > No chyba ze oni nie musza - od razu sie zaklada ze nowoczesny telefon
    > jest podpiety do internetu i kosztami sie nikt nie przejmuje ..

    Parę lat temu Bill Bramka miał jeszcze bardziej poj***ne pomysły: goły
    pecet, siakiś programik do połączenia z netem i po uruchomieniu CAŁY OS
    ( w tym wypadku Win) ssany z serwera na komp. Przy każdym uruchomieniu
    ta sama polka :-( Genialne w swej głupocie nieprawdaż?

    --
    ALEX Alpha

  • 27. Data: 2010-08-02 16:40:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 18:35:22 +0200, ALEX napisał(a):

> [...]
    > ( w tym wypadku Win) ssany z serwera na komp. Przy każdym uruchomieniu
    > ta sama polka :-( Genialne w swej głupocie nieprawdaż?

    ale czemu do tego wciągasz Gatesa? Przecież właśnie opisałeś Google Chrome
    OS...

    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
    uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 28. Data: 2010-08-02 16:44:52
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 18:35, Waldek Godel pisze:

    > co "właśnie"?
    > Podaj choć jeden argument za tym, żeby Nokia się przejmowała rynkiem w
    > Polsce czy innej Ngwanie Wschodniej...

    To niech nie sprzedaje, proste.

> [...]
    > Bo robi jeszcze inne telefony, dla chińczyków, hindusów, malezyjczyków,
    > polaków... ale w tym przypadku rozmowa o Ovi Maps jest bezprzedmiotowa.

    Jakoś żyję w Polsce i używam nokiowych map. I nie ja jeden.

    --
    ALEX Alpha

  • 29. Data: 2010-08-02 16:48:50
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 18:40, Waldek Godel pisze:

    > ale czemu do tego wciągasz Gatesa? Przecież właśnie opisałeś Google Chrome
    > OS...

    Słyszałem to w czasach gdy Gugle zlewały się w pieluchy, a łącze 1 Mb to
    był biały kruk. I ZTCP był to pomysł Gate$a.

    --
    ALEX Alpha

  • 30. Data: 2010-08-02 18:09:55
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c56e544$1@news.home.net.pl

    > U mnie na C jest katalog cities i w nim jeden plik initial.
    > Tak wyglada u mnie zawartość katalogu C:\Private\20001f63\ i
> [...]

    Edytowałem configuration.xml, ale nic nie dało.

    Natomiast co do mwconfig, to dziwną przeszkodę napotkałem. Ten plik to
    archiwum zip. Jest w nim mwconfig.xml. Ale nie da się podglądnąć, bo
    prosi o hasło! Ciekawe, jakie to hasło ma być. :)

    Pomóż mi zrobić jeszcze jedną rzecz.
    Ty masz jakiś plik initial na C:, którego ja nie mam. Może byś mi go
    przesłał na email (mcszumi na Gmailu). Może to po prostu dlatego się nie
    uruchamia, że nie ma tego pliku?
    Czyli C:\cities\initial.cdt.

    A Ty masz Nokia Maps 2.0 czy Ovi Maps 3?

    Dzięki z góry,
    Marcin Sz.