  • 11. Data: 2010-08-02 11:27:10
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c56a76c$1@news.home.net.pl

    > Mapy i być moze ustawienia sa w katalogu cities na karcie pamieci.
    > Na dysku C (pamieci tel) tez jest katalog cities ale jest tam jeden
    > plik initial.cdt 365kb
    > Pisze to co widze u siebie.
    > Możesz usunąć lub przenieść ten plik initial i sprawdzic czy sie
    > odpali. Jak nie to usuwać z karty pamieci caly folder.
    > Jesli nadal poprawy nie bedzie to raczej format tel ;)

    Te rzeczy też znalazłem. :)
    Zawartośc cities skasowałem.
    Initial.cdt X-plore pokazuje u mnie w Z:\cities (E51) i nie da się
    zmienić nazwy ani skasować, nawet na złamanym systemie.

    Więc pewnie pozostaje hard reset. :)

    Dzięki,
    MSz

  • 12. Data: 2010-08-02 12:45:27
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 11:38, Waldek Godel pisze:

    > Dlaczego, to jest całkiem niezły pomysł.

    Rewelacyjny wręcz. To może niech producenci sprzedają gołe fony. Będzie
    potrzeba aplikacji użyć, to się zassa z sieci.

    > Każdy nowy telefon przychodzi z zainstalowanym OVI store w którym jest
    > program. W cywilizowanym świecie

    A my też do tego świata należymy?

    > dostęp do netu jest taniutki albo darmowy
    > do abonamentów, więc program może sobie ściągać mapki na bieżąco (zresztą
    > tak samo jak Google Maps).

    Taaa, niedługo żeby spuścić wodę w sraczu, trzeba będzie mieć dostęp do
    sieci :-(

    --
    ALEX Alpha

  • 13. Data: 2010-08-02 12:56:01
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "ALEX" <a...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Taaa, niedługo żeby spuścić wodę w sraczu, trzeba będzie mieć dostęp do
    > sieci :-(

    Ty wodę spuszczasz ? Czym? Przyciskiem ?
    Babcia kibelkiem wlewała
    Prapradziadek wcale nie wlewał, do sławojki chadzał.
    Prapraprapraprapradziadek wcale nie wiedział co to sracz.

    Postęp Panie, postęp.
    Wnukom Internet będzie się wydawał tak oczywisty jak Tobie kran z wodą czy
    elektryczność w domu.

  • 14. Data: 2010-08-02 13:05:05
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > Rewelacyjny wręcz. To może niech producenci sprzedają gołe fony. Będzie
    > potrzeba aplikacji użyć, to się zassa z sieci.

    A widzisz jakiś sens w instalowaniu wszystkich map na karcie pamięci przez
    producenta? A co jeśli kupujesz telefon bez karty w zestawie? Gdzie producent ma
    wrzucić mapy? A co jak ktoś nie ma ochoty korzystać z map? Ma je później
    kasować, bo producent na siłę mu je wgrał na kartę?
    W ogole, dziwią mnie posty osób nie ogarniających takich rzeczy, jest intrukcja
    obsługi, są fora tematyczne, zamiast poznać zasadę działania kupionego telefonu,
    użalają się nad swoją niewiedzą, lenistwem, winą obarczając producenta.

  • 15. Data: 2010-08-02 13:37:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 14:45:27 +0200, ALEX napisał(a):

    > Rewelacyjny wręcz. To może niech producenci sprzedają gołe fony. Będzie
    > potrzeba aplikacji użyć, to się zassa z sieci.

    usiadź i zastanów się spokojnie, jaki odsetek użytkowników używa nawigacji.

    > A my też do tego świata należymy?

    Cywilizacja? W Banana Republic Of Poland? Może jeszcze za swojego życia
    doczekam...

    > Taaa, niedługo żeby spuścić wodę w sraczu, trzeba będzie mieć dostęp do
    > sieci :-(

    Mówisz i masz:
    http://www.ubergizmo.com/15/archives/2010/08/duravit
    _sensowash_offers_luxury_for_your_bum.html
    może to nie dokładnie to, ale już bardzo blisko...

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 16. Data: 2010-08-02 13:51:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > już nie. Odpaliłem ponownie NOS zassałem mapy i działa. Nie wiem
    > kto to wymyślił ale powinien dostać solidnego kopa w dupę :-/

    Mam takie dziwne wrazenie ze to zmowa miedzy producentami telefonow
    i programow a operatorami - generowac ruch w sieci.
    W celu zachecenia klienta do wybrania drozszego abonamentu z
    transmisja danych.

    No chyba ze oni nie musza - od razu sie zaklada ze nowoczesny
    telefon jest podpiety do internetu i kosztami sie nikt nie
    przejmuje ..

    J.

  • 17. Data: 2010-08-02 14:19:37
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > No chyba ze oni nie musza - od razu sie zaklada ze nowoczesny telefon jest
    > podpiety do internetu i kosztami sie nikt nie przejmuje ..

    zejdz na ziemie, albo idz na onet pisac teorie z d*** wzięte
    kazdy myslący wie ze mapy nie zajmują 1mb i trzeba je pobrać,
    tylko idioda bedzie je pobieral przez telefon płacać za to jak za zborze

  • 18. Data: 2010-08-02 14:22:33
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Initial.cdt X-plore pokazuje u mnie w Z:\cities (E51) i nie da się zmienić
    > nazwy ani skasować, nawet na złamanym systemie.

    Na dysku Z nie ma opcji coś zmienić, nawet jak masz złamany system, ale na C
    i E bez problemu edytujesz co chcesz
    Mi chodzilo o skasowanie/przeniesienie tego pliku initial z katalogu
    C/cities

    Beny

  • 19. Data: 2010-08-02 14:27:57
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > 1mb

    1Mb. To juz robi roznice. 1MB robi ją jeszcze troche wiekszą.

    > tylko idioda

    To jakieś połączenie diody z Dodą? :-)

    >jak za zborze

    jak za zboże albo jak na zborze :-)

  • 20. Data: 2010-08-02 14:43:41
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > 1Mb. To juz robi roznice. 1MB robi ją jeszcze troche wiekszą.

    +1 za dokładność

    > To jakieś połączenie diody z Dodą? :-)

    uuu -3 za udawanie idioty

    > jak za zboże albo jak na zborze :-)