  • 1. Data: 2010-08-02 07:52:34
    Temat: Ovi Maps
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    Wie ktoś może na kiego grzyba OM WYMAGA połączenia z netem? A bez
    aktywnego połączenia OM się zamyka :-(

    --
    ALEX Alpha

  • 2. Data: 2010-08-02 08:03:28
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ALEX" <a...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Wie ktoś może na kiego grzyba OM WYMAGA połączenia z netem? A bez
    > aktywnego połączenia OM się zamyka :-(
    >
    > --
    > ALEX Alpha

    Nie wymaga połączenia z internetem.
    Napisz cos wiecej jaki tel itp

    Pozdrawiam
    Beny

  • 3. Data: 2010-08-02 08:04:02
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Użytkownik "ALEX" <a...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Wie ktoś może na kiego grzyba OM WYMAGA połączenia z netem? A bez
    > aktywnego połączenia OM się zamyka :-(

    W komórce? Normalnie działa offline bez problemu

  • 4. Data: 2010-08-02 08:51:02
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 10:03, Beny pisze:

    > Nie wymaga po??czenia z internetem.
    > Napisz cos wiecej jaki tel itp

    5800xm. Wszystko jasne: Nokia Ovi Suite zassał program, ale map już nie.
    Odpaliłem ponownie NOS zassałem mapy i działa. Nie wiem kto to wymyślił
    ale powinien dostać solidnego kopa w dupę :-/

    --
    ALEX Alpha

  • 5. Data: 2010-08-02 08:55:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 09:52:34 +0200, ALEX napisał(a):

    > Wie ktoś może na kiego grzyba OM WYMAGA połączenia z netem? A bez
    > aktywnego połączenia OM się zamyka :-(

    A mapy wgrałeś?

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-08-02 09:05:28
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > 5800xm. Wszystko jasne: Nokia Ovi Suite zassał program, ale map już nie.
    > Odpaliłem ponownie NOS zassałem mapy i działa. Nie wiem kto to wymyślił
    > ale powinien dostać solidnego kopa w dupę :-/

    A po co ma zasysać mapy całego świata skoro komuś wystarczą same Czechy np?
    Albo USA i tylko Pennsylwania?
    Jest OK, masz możliwosć wyboru i niezaśmiecania karty.

  • 7. Data: 2010-08-02 09:23:08
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

> [...]
    > Odpaliłem ponownie NOS zassałem mapy i działa. Nie wiem kto to wymyślił
    > ale powinien dostać solidnego kopa w dupę :-/

    Włącz jeszcze nokia map loader i sciagnij głosy oraz mapy te które chcesz
    Inaczej program bedzie chcial sie łaczyc z netem bo niby skad ma miec mapy ?
    Chyba nie myslałes ze przez ovi suite zainstalowalo w ciagu minuty wszystkie
    mapy ;)

    Beny

  • 8. Data: 2010-08-02 09:38:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 10:51:02 +0200, ALEX napisał(a):

    > 5800xm. Wszystko jasne: Nokia Ovi Suite zassał program, ale map już nie.
    > Odpaliłem ponownie NOS zassałem mapy i działa. Nie wiem kto to wymyślił
    > ale powinien dostać solidnego kopa w dupę :-/

    Dlaczego, to jest całkiem niezły pomysł.
    Każdy nowy telefon przychodzi z zainstalowanym OVI store w którym jest
    program. W cywilizowanym świecie dostęp do netu jest taniutki albo darmowy
    do abonamentów, więc program może sobie ściągać mapki na bieżąco (zresztą
    tak samo jak Google Maps).

    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
    uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-08-02 10:24:24
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c567bcf$1@news.home.net.pl

    > Nie wymaga połączenia z internetem.
    > Napisz cos wiecej jaki tel itp

    Podepnę się z moim pytaniem.
    Czy ktoś wie, gdzie Ovi Maps trzyma jakiś plik albo folder z
    ustawieniami? Chciałbym go skasować, bo mój OM też się zamyka po
    uruchomieniu, ale bezwarunkowo i nie mam dostępu do ustawień z poziomu
    programu.

    A wiem, że chodzi o ustawienia dot. połączenia, bo miałem już podobne
    problemy -- zarówno z wersją 2, jak i 3.

    Marcin Sz.

  • 10. Data: 2010-08-02 11:09:31
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A wiem, że chodzi o ustawienia dot. połączenia, bo miałem już podobne
    > problemy -- zarówno z wersją 2, jak i 3.

    Mapy i być moze ustawienia sa w katalogu cities na karcie pamieci.
    Na dysku C (pamieci tel) tez jest katalog cities ale jest tam jeden plik
    initial.cdt 365kb
    Pisze to co widze u siebie.
    Możesz usunąć lub przenieść ten plik initial i sprawdzic czy sie odpali.
    Jak nie to usuwać z karty pamieci caly folder.
    Jesli nadal poprawy nie bedzie to raczej format tel ;)
    Daj znac czy pomoglo.

    Pozdrawiam
    Beny