eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOtwór centrujący felgiRe: OtwĂłr centrujÄ�cy felgi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OtwĂłr centrujÄ&#65533;cy felgi
    Date: Fri, 04 Jun 2010 08:54:13 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <hua7vj$f8h$1@news.onet.pl>
    References: <hu94ta$k76$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.229.207.89
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275634483 15633 89.229.207.89 (4 Jun 2010 06:54:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jun 2010 06:54:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2285936
    [ ukryj nagłówki ]

    kogutek pisze:
    > Mogę ci napisać co zaszkodziło. Dokręcałeś koła w ten sposób że najpierw mocno
    > ręką a potem tak delikatnie nogą. Ze 25 kilogramometrow jest wtedy. Zamiast 8 -
    > 10. Jak nie Ty przykręcałeś to wulkanizator popsuł. Mają klucze pneumatyczne
    > nastawione na maksimum, żeby każdą śrubę odkręcić. I przy przykręcaniu też jadą
    > na maxa. Feldze niedużo potrzeba żeby się odkształciła. Popatrz na felgę z
    > zapasu. Tam gdzie jest otwór na śrubę felga nie dotyka do tarczy albo bębna.
    > Jest pusta przestrzeń. Felga jest zrobiona z cienkiej blachy. 2 -2,5 mm
    > grubości. Jak się wciśnie część z otworem to jak byś nie przykręcił to i tak
    > będzie za słabo. felga zaczyna się przemieszczać i rozwala otwory. Dlatego nie
    > mogłeś wycentrować. A teraz z pierścieniami, pomimo że będziesz skakał po kluczu
    > to i tak jest za słabo przykręcone. Już Ci lepiej?
    >

    Odpowiadając Tobie oraz kolegom:

    Problem dotyczy(ł) Laguny i felg aluminiowych. Standardowe śruby fabryczne
    stożkowe (żadnych pływających wynalazków). Przykręcane były przez gumiarza kluczem
    pneumatycznym bez żadnego skakania po kluczu.

    Nie twierdzę że się nie da. Sam jadąc do gumiarza bez pierścieni, byłem przekonany
    że można będzie felgi bez problemu zamocować. W moim wypadku okazało się to jednak
    niemożliwe.

    Pozdrawiam
    Krzychu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: