  • 51. Data: 2013-09-03 18:16:15
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-03 17:28, J.F pisze:

    > Wszystkich obowiazuja, ale malo kto przestrzega :-)

    Większość przestrzega.

    > A 22 pkt ... dawniej nie oplacalo sie pilnowac, teraz trudno powiedziec,
    > w przyszlosci moze byc gorzej :-)

    A komu to się nie opłacało pilnować?

    > I po to ma placic podatki zeby mu mandat bylo latwiej wstawic ?

    Cóż, jego problem, mógł na ciągłej nie zwracać.

    > A zainstalowaliby kamery na osiedlowej ulicy i pochwalili ilu nocnych
    > zlodziei zlapali :-P

    Instalują, złodziei łapią...

  • 52. Data: 2013-09-03 18:30:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-02 19:46, Krzysztof 45 wrote:

    > Blady świt, pusta droga, zero zagrożenia dla innych. Chcesz sobie
    > skrócić drogę, skręcić pod zakaz, zawrócić na ciągłej? Nawet jeśli w
    > pobliżu nie ma policyjnego wozu, możesz mieć kłopoty. Bo każdy
    > nierozważny ruch kierowcy śledzą... miejskie kamery. I niestety ktoś te
    > taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1636020/oto-po-co-potrzebu
    ja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

    Już kilka razy pisałem. Kwestia czasu kiedy masowo zaczną wysyłać
    wezwania za nie zatrzymanie się do zera na zielonej strzałce.

    Shrek.

  • 53. Data: 2013-09-03 18:51:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid>

    > .. .Bo mi jakoś utrudnia życie, podobnie jak drób piszący bez
    > zawijania wierszy.

    To korzyść a nie utrudnienie

  • 54. Data: 2013-09-03 19:15:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    ja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

    > Już kilka razy pisałem. Kwestia czasu kiedy masowo zaczną wysyłać wezwania
    > za nie zatrzymanie się do zera na zielonej strzałce.

    Wystarczy zlikwidować tablice rejestracyjne

  • 55. Data: 2013-09-03 20:44:00
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-02 19:46, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > nierozważny ruch kierowcy śledzą... miejskie kamery. I niestety ktoś te
    > taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.

    A potem płacz pt "podpity koles sam wskoczył mi na maskę nie wiadomo
    skad, kiedy zawracałem na ciaglej - o tej godzinie powinno byc pusto".
    Sam kiedy ide sobie kolo 2-3 rano, przez przejscie z wysepką jestem juz
    za nia, a tu jedzie umcyk w BMW, pruje jakies 120 i nawet nie zwalniajac
    omija mnie uzywajac przejscia po stronie wysepki dla przeciwnego
    kierunku jazdy...

    --
    @foe_pl

  • 56. Data: 2013-09-03 21:02:15
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-03 08:29, Artur Maśląg pisze:
    > O czym bym miała świadczyć ta historyjka? Myślisz, że w Polsce nie
    > pomagają, tylko za każdą pomyłkę każą surowo?

    Dzis Policja mnie rozczuliła, jade sobie przed 8, a tu przed krzyzówką
    (bez swiatel) na eksponowanym miejscu oznakowany samochód. Na chodniku
    ładna policjantka w odblaskowym "kubraczku". Nic nie robi tylko stoi.
    Skrzyzownie newralgiczne, bo blisko gimnazjum, a tu poczatek roku
    szkolnego. Mogliby posiedziec w krzakach i kase kosic, ale jednak
    wybrali bezpieczenstwo dzieci. Normalnie wszyscy tu pruja i nikt
    pieszego nie przepusci, a jak deszcz pada (jak dzis) to jeszcze
    rozbryzgiem kałuży poczestuje ...

    --
    @foe_pl

  • 57. Data: 2013-09-04 00:18:53
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Czym innym będzie zachowanie zagubionej kobiety w obcym kraju, a czym
    > innym zachowania taksiarza we własnym mieście.

    Dokładnie, jazda pod prąd w dzień jest nieskończenie bardziej
    niebezpieczna niż zawrócenie na ciągłej w nocy, przy żadnym ruchu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 58. Data: 2013-09-04 01:07:36
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 września 2013 18:30:01 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    ja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

    > Już kilka razy pisałem. Kwestia czasu kiedy masowo zaczną wysyłać
    >
    > wezwania za nie zatrzymanie się do zera na zielonej strzałce.
    >

    > Shrek.

    W Łodzi trwają prace, na razie teoretyczne, żeby wprowadzić monitoring niektórych
    skrzyżowań w śródmieściu. Ma to być na modłę londyńską. jak wjechał na skrzyżowanie i
    z niego nie zjechał w czasie trwania zielonego to ma przejebane. Na razie kombinują
    jak obejść brak sygnalizatora za skrzyżowaniem.

  • 59. Data: 2013-09-04 13:48:01
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > A jak ktoś uważa, że dla swojej wygody potraktuje sobie pewne kwestie
    > dość wybiórczo to nie niech płacze, że został przyłapany tylko grzecznie
    > płaci.

    Prawda jest taka, że gdyby tam ruch był całą dobę taki jak w nocy, to by
    tam nie było ciągłej. Niestety póki co nie da się namalować pasów w taki
    sposób, żeby znikały w nocy. Szkodliwość zawracania na ciągłej czy
    zakazie w nocy jest w 99% dokładnie ŻADNA, a istnienie tego zakazu to li
    tylko pochodna niedostatków obecnej technologii. Karanie kogoś za to to
    idiotyzm. Niech lepiej pilnują zbirów i meneli łażących po nocy,
    niszczących mienie i zaczepiających normalnych ludzi.

    Ale Ty widzę nadal reprezentujesz moralność "znajdźcie mi człowieka, to
    paragraf się znajdzie".

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 60. Data: 2013-09-04 16:22:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

> [...]
    > idiotyzm. Niech lepiej pilnują zbirów i meneli łażących po nocy,
    > niszczących mienie i zaczepiających normalnych ludzi.

    Lepiej .... dla nich łapać frajerów z tablicami rejestracyjnymi.

    > Ale Ty widzę nadal reprezentujesz moralność "znajdźcie mi człowieka, to
    > paragraf się znajdzie".

    Zwykła głupota