  • Data: 2010-07-02 08:06:17
    Temat: Re: Otarcia lakieru - czym zatuszować?
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:100702.075147.pms.2010@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > <http://www.s-plus.pl/>

    Było już na grupie. Oni biorą za usunięcie rysy tyle, co przeciętny warsztat
    za lakierowanie
    całego elementu. Woski i kredki można sobie chyba odpuścić, bo działają do
    pierwszego
    porządnego mycia. Czemu nie chcesz polakierować elementu? Kwestie finansowe
    czy po prostu te rysy są za małe? Jeśli to pojedyncze ryski - możesz
    poszukać kogoś
    kto chce profesjonalnie robić zaprawki, ale przy kilku i tak finansowo Ci
    wyjdzie równoznaczne
    z całym elementem. Jak chodzi o warsztat, który mi ładnie polakierował auto
    to mogę
    polecić autoparts na jagiellońskiej. Świetnie dobrany lakier, równo, czysto,
    brak polakierowanych uszczelek :). Ostatnio chcieli chyba 300 zł/element.

    Pzdr
    Paweł