  • 61. Data: 2015-03-03 11:50:45
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:md41si$7qh$...@n...news.atman.pl...

    > Nie powtarzaj już - pisałem - po co ma pracować poniżej stawek
    > rynkowych?

    Ja nie piszę że ma pracować. Jak nie chce to niech nie pracuje tylko nie
    nazywaj go błędnie bezrobotnym.

    > Stawka minimalna sprawdza się tylko w niektórych prostych
    > pracach na niektórych obszarach. Nie udawaj idioty, że za stawkę
    > minimalną chcesz znaleźć pracownika na każde stanowisko.

    Nie chcę, ale jeśli ktoś taką stawkę oferuje a obok ktoś leży brzuchem do
    góry i nie chce mu się za tę stawkę pracować to nie jest bezrobotnym tylko
    leniem. Tylko tyle.

    > Nie rozumiesz co to jest "stawka minimalna". To nie jest stawka, po
    > której zatrudnisz pracownika do każdej roboty.

    Ty wiesz kto to jest "bezrobotny"? To nie osoba która szuka wymarzonej pracy
    za miliony.

    > Nie, nie opłaca się. Czas wolny i brak zmęczenia też ma swoją wartość.

    ROTFL. To ją włóż do garnka albo przelej na konto gazowni jako zapłatę za
    rachunek za gaz.

    > "Się nie opłaca" to jest czyjaś opinia. Średnio mnie obchodzi, że jej
    > nie rozumiesz.

    Ale pisz sobie dowolne opinie tylko nie pisz bzdur jakoby osoba której nie
    chce się pracowac była bezrobotna.

    > Zależy od roboty i zależy od obszaru. Ci, którzy pracują za 4,5zł i
    > chcieliby pracować za 10zł są, ale nie w Krakowie i do tego trzeba się
    > odnieść. I ich w Krakowie nie będzie, bo te 10zł to za mało, aby się
    > przeprowadzili choćby do slumsów.

    Nie trzeba się przeprowadzać można _dojeżdżać_.

    > Nie wiadomo co by robili. Często lepiej jest, aby ta "kobieta" została z
    > dzieckiem w domu niżby chodziła na etat, aby zarobić 1000zł...

    A niech siedzi sobie w domu jak ma ochotę ale nie nazywaj jej "bezrobotną".
    Bo bezrobotny to ten co _chce_ pracować a nie siedzieć z dziećmi w domu.
    Moja żona też siedziała z dziećmi w domu, ja też siedziałem z dziećmi w domu
    i ani my ani nikt normalny nie nazywał nas bezrobotnymi. To był nasz
    _wybór_.

    > Acha, mieli pracę, kraina mlekiem i miodem, ale im się zachciało
    > emigracji. Ziew.

    Przeczytaj jeszcze raz _powoli_. CHCIELI pracować i wyjechali do pracy i
    PRACUJĄ. Nie ma powodu by wyznuwać jakiś idiotyczny wniosek że jak wrócą to
    nie będą chcieli pracować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 62. Data: 2015-03-03 11:55:06
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 11:38:19 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
> [...]
    > wkurzają mendialną propagandą: pensją średnią krajową powyżej 3,5 tys zł. i
    > niskim bezrobociem. By załapać się na te 3,5 tys. przy 10 zł/godz. łopaciaż
    > musiałby zapier... 350 godzin co daje 12 godzin dziennie przez cały
    > miesiąc!!! Nadal szerzą mit o zielonej wyspie. Przed wyborami to nawet
    > śpiący przez 4,5 roku niedźwiedź z pałacu się obudził. Jest tak nadaktywny 2
    > miechy przed wyborami, że nawet plagiatów się dopatruje. Z hasełek przez 4,5
    > roku nie zrealizował nic a teraz się burzy, że podczas snu ktoś mu
    > zapier.... te hasełka i chce je wreszcie zrealizować.

    Rozumiesz pojęcie średniej?

    AdamK

  • 63. Data: 2015-03-03 11:55:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bo ta ciut wyższa niż minimalna jest nadal tak minimalna, że aż karygodna.
    > Już politycy mówią o potrzebie podniesienia minimalnej płacy. Możnaby
    > powiedzieć, że to kiełbasa wyborcza, ale ludzie pracy za minimalną chcą
    > żyć i czekają na podwyżki.

    ROTFL. A cóż to za argument "chcą żyć"? Ja też "chcę żyć" i nie mam ochoty
    sponsorować ich chęci.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 64. Data: 2015-03-03 11:59:30
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Koło mnie są:
    > http://www.hurt.com.pl/index.php?what=cr1220&searcha
    malgam=1&i=1&o=shpsrch

    U mnie nie ma. Ja chciałbym w normalnym sklepie, przy okazji, np. bez opłaty
    za kuriera. Mam np. taki breloczek-latarka (kilka) do kluczyków
    samochodowych. Breloczek z selgrosa a baterii nie mają. Inne mają a tych
    nie. Jeszcze mam inne "urządzenia" na 1220. Jak mnie dociśnie to skorzystam
    z tego linka.

    neelix

  • 65. Data: 2015-03-03 12:02:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:f01e93c9-1b2d-4f70-a0d5-c633d7d1e79b@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    > roku nie zrealizował nic a teraz się burzy, że podczas snu ktoś mu
    > zapier.... te hasełka i chce je wreszcie zrealizować.

    ----------------
    U nas to jeden prezes i 100 roboli.
    neelix

  • 66. Data: 2015-03-03 12:05:59
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ROTFL. A cóż to za argument "chcą żyć"? Ja też "chcę żyć" i nie mam ochoty
    > sponsorować ich chęci.

    Żyć godnie chociaż na poziomie minimum egzystencji a nie poniżej tego
    poziomu. Twoje niechęci innych nie interesują. Żądania kierowane są w stronę
    decydentów a nie szaraków i ich elektoratu.

    neelix

  • 67. Data: 2015-03-03 12:11:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

    > Rozumiesz pojęcie średniej?
    > AdamK
    > ----------------
    > U nas to jeden prezes i 100 roboli.

    i dlatego jesteś robolem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 68. Data: 2015-03-03 12:11:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    Tuesday, March 3, 2015, 11:55:49 AM, you wrote:

    > ROTFL. A cóż to za argument "chcą żyć"? Ja też "chcę żyć" i nie mam ochoty
    > sponsorować ich chęci.

    Nie masz ochoty sponsorować? To się przenieś do Afryki. Bo tu prędzej
    czy później będziesz sponsorować. Jak nie dziś, płacąc uczciwe
    wynagrodzenia i składki na ubezpieczenia społeczne, to w przyszłości,
    płacąc mordercze podatki na utrzymanie zasiłków dla głodujących,
    którzy nie byli w stanie przez takich jak ty wypracować emerytury.
    Ciekaw jestem, co się okaże bardziej opłacalne - płacenie teraz
    przyzwoicie, czy uciekanie przed bandą głodomorów w przyszłości i
    opłacanie ochrony przed nimi.

    Polecam książkę ,,Przestrzeni! Przestrzeni!" Harry'ego Harissona.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 69. Data: 2015-03-03 12:21:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

> [...]
    > poziomu. Twoje niechęci innych nie interesują. Żądania kierowane są w stronę
    > decydentów a nie szaraków i ich elektoratu.

    Towje chęci wprowadzenia komunizmu też nikogo nie interesują

  • 70. Data: 2015-03-03 12:30:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Żyć godnie chociaż na poziomie minimum egzystencji a nie poniżej tego
    > poziomu. Twoje niechęci innych nie interesują. Żądania kierowane są w
    > stronę decydentów a nie szaraków i ich elektoratu.

    A decydenci to co niby mają zrobić? Zabrać Tobie i mnie aby innym dołożyć?
    Czy może wierzysz że mają kamień filozoficzny tylko złośliwie go ukrywają?

    Pozdrawiam
    Ergie