  • Data: 2015-03-02 10:27:51
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A jużci. Zdarzyło mi się remontować rower w Baku i w Erewaniu. Nie
    >taki
    >znów 3 świat i to stolice. Zmarnowałem na to 3 dni w sumie, ganiając
    >po
    >różnych dziuplach i wygrzebując części z różnego złomu.

    Tylko wiesz ... jaki z tego wniosek ? Ze tam nie stac ludzi na rowery,
    czy ze wszyscy jezdza samochodami ?

    Nie wiem co za rower i jaki zakres "remontu", ale w Warszawie to
    pewnie bylby klopot ze znalezienem warsztatu slusarskiego np z
    fachowym spawaczem.
    Trzeba by po samochodowych szukac i pytac :-)

    J.