  • 191. Data: 2012-01-05 17:09:16
    Temat: Re: Oszczednosci zarowkowe
    Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl>

    news:9504429915$20120105102125@squadack.com...

    > Skąd Ci się ten 1976 akurat wziął? Bo ja bym stawiał na 1970.

    Zadna komuna nie pozyczala w prywatnych bankach na wysoki procent.
    Pozyczanie zaczelo sie po 1976r.
    Czauczesku nie zaczal.
    Teraz kazdy prezydent grzecznie pozycza.
    S*

  • 192. Data: 2012-01-05 17:10:36
    Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl>

    > Użytkownik "Artur(m)" napisał w wiadomości grup

    > Zelzalo wiele razy. po 56, przed 68, w 83, 87,

    > Towarzysze z Jaruzelskim na czele w 81 znalezli :-)

    Oni zaczeli wlasnie w 1976r.
    S*

  • 193. Data: 2012-01-05 17:44:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szczepan,

    [...]

    > Zadna komuna nie pozyczala w prywatnych bankach na wysoki procent.
    > Pozyczanie zaczelo sie po 1976r.

    Bajdurzysz. Gierek pożyczał od początku.

    > Czauczesku nie zaczal.

    A co on ma wspólnego z naszą komuną?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 194. Data: 2012-01-05 18:23:12
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 05.01.2012 09:08, Szczepan Bialek pisze:

    > Czy ta mlodosc wypadla przed 1976r. czy po?
    >
    > Jezeli po to nie wiesz co to komuna.
    > S*

    1976 można powiedzieć, że początek młodości. Oczywiscie zgadzam się, że
    nie można porównać pewnych spraw z przeszłości z teraźniejszością. Ale
    ogólne podejście jest dość podobne. Na dodatek można to zaobserwować w
    dużych firmach prywatnych też.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 195. Data: 2012-01-06 08:17:06
    Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie można porównać pewnych spraw z przeszłości z teraźniejszością. Ale
    > ogólne podejście jest dość podobne. Na dodatek można to zaobserwować w

    Komune obalili Rosjanie. U nas testowali procedury.

    Przed nalezalo wzbogacic elite. Po to wymyslono w 1972r. export wewnetrzny
    (sprzedaz wodki bez akcyzy).

    Typowa operacja; "A tak poważniej - masz rację - z jednych takich
    miesięcznych wakacji (tydzień handlu w jedną, tydzień z powrotem, plus dwa
    tygodnie autentycznego wypoczynku w Bułgarii, tyle że też się handlowało)
    przywieźliśmy raz 1000 dolarów. Przy ówczesnym kursie, paru wyrzeczeniach i
    pensjach rodziców, starczyło na wybudowanie domu, z którego teraz piszę.".

    Po 1976 obowiazywala forma "Panie Sekretarzu", "Panie Konsulu" (do konsula
    ZSSR).
    S*