  • Data: 2011-12-29 20:00:01
    Temat: Re: Oszczednosci zarowkowe
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Dec 2011 17:00:05 +0100, Waldemar Krzok
    <w...@z...fu-berlin.de> wrote:

    >OK, ale o ile mnie skleroza nie myli, to Norwegia "pożycza" sobie prąd z EU
    >w zimie, jak im elektrownie zamarzają, ale oddają z nawiązką w pozostałym
    >czasie. Jak rozmawiałem z jedną norweżką, to u nich cena 1kWh była coś koło
    >15-20% naszej. Osobiście podobały mi się słupki z gniazdkami na parkingach
    >przed restauracjami i hotelami, coby sobie samochód podłączyć można było i
    >to za friko. Ale to widziałem w 1986 roku, jak tam ostatnią razą byłem.

    A to insza inszość, na przykład (pszę sie nie załamywać ;) ):
    taryfy zmienne (cena zmienia się w zależności od ceny na rynku
    energii): http://eidsivaenergi.no/privat/Strom/Stromprodukter/
    Spot/
    taryfy stałe:
    http://eidsivaenergi.no/privat/Strom/Stromprodukter/