  • Data: 2011-12-12 14:30:09
    Temat: Re: Oszczednosci zarowkowe
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Dec 2011 17:36:42 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Ale .. popatrzmy dla porownania w poludnie - w tym roku tez o ~1GW wiecej.
    >
    >Siegnalem wiec do nastepnej niedzieli - wtedy wyszlo po rowno.
    >To jeszcze do nastepnej - a tu odwrotnie - w tym roku 1GW mniej.
    >I w poludnie i wieczorem.
    >
    >Jak ktos chce sie bawic w dokladniejsze statystyki to prosze bardzo, ja tam
    >zyskow nie widze :-)
    >
    >A swoja droga ciekawe czemu - 200W w 10 mln mieszkan to jednak 2 GW.
    >Powinno byc widoczne. Rodacy porobili sobie zapasy zarowek, przeszli na
    >male halogenki, czy juz od dawna kupowali swietlowki ?

    Noermalka. Obywatel nie chce meic swietlowek - brzeczacych,
    nieprzyjemnych i drogich - wiec zamiast zarowki 100W wkreca 60W.
    Zauwaza ze jest za ciemno, wiec wkreca dwie po 60 W. Albo i 3. Albo
    dwie po 75W. Wiec zamiast 100 W pobiera 120W albo 150W. Albo i 180. No
    i mamy oszczednosc

    A.L.