  • 141. Data: 2017-01-30 20:53:04
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Chyba nie myślisz, że zacznę się tym na lewo i prawo chwalić?

    >Podejrzewać zawsze wolno. Zapewniam, zerowe nie jest, tyle w temacie.

    Jakoś nie dodajesz sobie wiarygodności, ani social points :-)

  • 142. Data: 2017-01-30 20:53:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >A co cię to obchodzi?

    Chciałem się dowiedzieć jaka jest skuteczność bycia ormowcem.

  • 143. Data: 2017-01-30 20:55:16
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Jakoś nie dodajesz sobie wiarygodności, ani social points :-)

    Wisi mi to luźnym kalafiorem.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 144. Data: 2017-01-30 22:03:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    >Wisi mi to luźnym kalafiorem.

    Patrz wyżej :-)

  • 145. Data: 2017-01-30 22:25:21
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >

    > Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Patrz wyżej :-)

    Ty też.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 146. Data: 2017-01-30 22:26:03
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Chciałem się dowiedzieć jaka jest skuteczność bycia ormowcem.

    O to się nie martw, i tak się nie dowiesz.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 147. Data: 2017-01-31 08:19:18
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    >O to się nie martw, i tak się nie dowiesz.

    Bo wiesz, skoro policaje nie musza dzielić się ta wiedza - to spoko materiał
    raczej ląduje w śmietniku.

  • 148. Data: 2017-01-31 15:30:03
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Bo wiesz, skoro policaje nie musza dzielić się ta wiedza - to spoko
    > materiał raczej ląduje w śmietniku.

    Nie jestem policjantem i nie zamierzam, ale też nie zamierzam się nikomu
    tłumaczyć.
    Jak zobaczę np. pijusa za fajerą, nie będę mieć sentymentów.
    EOT

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 149. Data: 2017-01-31 15:58:45
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a o ile mogą spaść rachunki za prąd po wymianie źródeł światła z
    sodowego [ czy co tam mają ] na LED-owe ??

  • 150. Data: 2017-01-31 16:20:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Jak zobaczę np. pijusa za fajerą, nie będę mieć sentymentów.

    Chyba nikt nie bedzie mial, ale raczej nie na nagrywaniu wtedy sie polega.