  • Data: 2010-01-31 19:04:14
    Temat: Re: Oswietlenie diodowe...
    Od: "Olo" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > topek napisa=B3(a):
    > Nie ka=BFdy jest taki sprytny, i w ciemno=B6ciach znajduje=20
    > wajch=EA od przesuwania fotela.
    > A jeszcze trzeba n=F3=BFkami na peda=B3y trafi=E6 :D
    > --=20
    > Krzysiek
    Nie chodzilo o podswietlanie pedalow :) chodzilo o oswietlenie podczas
    postoju i otwartych drzwi.

    Podlaczylem diody zamiast zarowki w bagazniku. Niestety bez skutku. Po
    zamknieciu bagaznika diody gasna. Po zazbrojeniu samochodu doslownie po 2 s
    wlacza sie alarm. Nie wiem o co chodzi. Ktos wie o co bangla? I jeszcze
    jedno spostrzezenie: po zgasnieciu diod wyglada tak jakby jakis prad przez
    nie plynal (minimalnie sie swieca... ale to bardzo minimalnie) Moze to
    dlatego ten alarm sie wlacza?
    Ktos wie jak to obejsc aby mozna bylo doswietlic bagaznik diodami.
    No i pozostaje kwestia podlaczenia w C3 tych diod pod siedzeniami ( w celu
    oswietlenia nog podczas otwartych drzwi - kwestia gdzie sie wpiac i
    ewentualnie jaki bezpiecznik zmienic ( jesli bedzie to wymagalo to takiej
    interwencji )

    Dzieki za wszelkie rady...
    Pozdrawiam.