  • Data: 2012-10-21 18:07:31
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed bydłem - Warszawa, Towarowa 33
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze bawiły mnie wnioski takiego "fachowca". Obejrzy taki szczelinkę, zmierzy
    > lakierek na powłoce błotnika czy drzwi i jest werdykt. Zderzak nieco krzywy z
    jednej
    > strony - samochód BITY! WALONY!

    Mnie zawsze bawily twoja glupota i ignorancja. W watku napisane jest "potencjalnie".
    Werdykt bedzie wydany gdy auto znajdzie sie w warsztacie, a jesli ktos ma pojecie to
    wiele sprawdzi na miejscu np. nieoryginalne zgrzewy.

    > Nie ważne że zahaczył o betonowy słupek przy prędkości 8km/h i zwyczajnie nie
    został
    > po tym naprawiony. Albo kawałek "szpachli" gdzieś na drzwiach. Dostał w bok!!
    > Szpachla! Nieistotne, że jest na niewielkiej powierzchni i maskuje nieduże wgięcie
    -
    > WALONY!

    Moze sam zbyt mocno uderzyles sie w betonowy slupek ?
    Jak jestes amatorem szpachli, krzywych zderzakow, zle spasowanych czesci i zapewnien,

    ze auto jest bezwypadkowe to kup se ten samochodzik i sie z nim bujaj. Potem gdy
    bedziesz chcial je sprzedac to bedziesz musial to wszystko za ciezkie pieniadze
    poprawiac bo nastepny idiota juz sie nie trafi.

    > Na koniec kupi piękny, okazyjny egz. ze spawanymi podłużnicami i słupkami z
    > przebiegiem 500kkm (120kkm). Bo handlarz zadbał o równą powłokę na zewnątrz,
    > wymienił fotele i część tapicerki.

    Nie kazdy ma tak zle doswiadczenia jak ty, gdybys tylko byl madrzejszy.... Zwlaszcza
    tekst o handlarzu, ktory zadbal o rowna powloke swiadcza jak jestes glupi.

    sz.