  • Data: 2012-10-18 07:17:41
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed bydłem - Warszawa, Towarowa 33
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-17 20:47, 4...@g...de pisze:
    > Chciałem Was przestrzec przed bydłem - i chyba też oszustami - sprzedającymi
    używane samochody w Warszawie, przy Towarowej 33. Znalazłem ogłoszenie o sprzedaży
    Thesis, w którym m.in. było napisane:

    > "BEZWYPADKOWY - ORYGINALNY LAKIER -NIE BYŁ MALOWANY ZADEN ELEMENT KAROSERII
    > UDOKUMENTOWANY PRZEBIEG"
    >
    > Pojechałem, zobaczyłem, więcej moja noga tam nie postanie. Już na pierwszy rzut oka
    z Thesis było coś nie tak - pokrywa bagażnika mocno odstawała z jednej strony.
    Naszukałem się "biura" firmy - okazało się nim coś, co wziąłem za komórkę, do której
    ktoś wrzucił trochę złomu ;) Przywitałem się grzecznie, powiedziałem, że to ja
    dzwoniłem w sprawie Thesis i że zapewniano mnie, że nie jest bita, a przecież na
    pierwszy rzut oka widać, że musiała być uderzona. Na to pan: "noooo, może i tak, ale
    miała najwyżej jakąś stłuczkę..." Spytałem więc dlaczego piszą nieprawdę. Po krótkiej
    wymianie zdań usłyszałem:
    > "Proszę stąd wyjść, nie mam dla pana czasu; nie stać pana na dropsy, a pyta się pan
    o luksusowy samochód!"

    > Chodzi o tę aukcję: http://allegro.pl/show_item.php?item=2718039593. Sprzedający
    energizer001 - nowe konto, zero komentarzy. Być może kolejne, ze względu na złe
    komentarze.

    Ale paskudne auto.

    --
    http://www.pobralem.pl