  • 21. Data: 2009-02-04 11:11:08
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed Cyfra+ JEDEN KANAŁ FILMOWY za jedyne 165 zł miesięcznie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    7...@a...sgh.waw.pl
    użytkownik *Grzegorz Sułek* napisał(a):

    > Można też włączyć bezpłatnie na weekend, raz na 3 miesiące. Wystarczy
    > poprosić w BOK.

    To jest dla mnie coś nowego. Skąd takie info, którzy opertorzy tak robią?

    --
    Big Jack
    //////

  • 22. Data: 2009-02-04 19:50:59
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Big Jack <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości:
    7...@a...sgh.waw.pl

    > To jest dla mnie coś nowego. Skąd takie info, którzy opertorzy tak robią?

    Cyfra+ tak robi, to ich jakas wewnetrzna promocja, nie ma jej w zadnym regulaminie
    mozna raz na 3 miesiace wlaczyc bezplatnie na
    1 weekend (sobota i niedziela) pakiet tematyczny lub hbo lub canal+
    Zadzwon na infolinie i sie zapytaj.
    W zeszlym roku to obowiazywalo, mysle ze tego nie wycofali :-)

    Nie mam zadnych info o innych platformach.

    --
    gs

  • 23. Data: 2009-02-04 22:31:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mozna raz na 3 miesiace wlaczyc bezplatnie na
    > 1 weekend (sobota i niedziela) pakiet tematyczny lub hbo lub canal+

    Koszt dzwonienia na tą infolinię może być wyższy niż tego Canal+ na dwa
    miesiące.

  • 24. Data: 2009-02-05 18:06:52
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Koszt dzwonienia na tą infolinię może być wyższy niż tego Canal+ na dwa
    > miesiące.

    To zadzwoń na numer stacjonarny najlepiej tak kwadrans do północy, albo na linię
    sprzedażową
    oni mają priorytet a jak się zorientują, ze nie chodzi o sprzedaż to przełączą Cię na
    ogólną.

    --
    gs