  • 11. Data: 2009-02-02 11:41:15
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed Cyfra+ JEDEN KANAŁ FILMOWY za jedyne 165 zł miesięcznie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/gm6hqe$gra$1@nemesis.
    news.neostrada.pl
    użytkownik *Tomy M.* napisał(a):

    > 35 zł za jeden kanał ... hmmm to już nie jest zbyt dobra
    > cena, ale sporo lepsza niż wychodzi z symulacji w ICA.

    A zaakceptowałbyś 35zł/3m-ce (prawie 3m-ce)? Metoda półlegalna ;) Wymaga
    inwestycji w bloker i zadzwonienia do C+ w odpowienim momencie żeby włączyli
    kanały, w odpowedni momencie przełożenia karty do blokera i zadzwonienia w
    odpowiednim momencie do C+ żeby wyłączyli C+. A później cykl się powtarza.
    Trochę upierdliwe, ale do zrobienia.
    BTW, dzięki za fitry reklam do FF. Używam od dłuższego czasu :)

    --
    Big Jack
    //////

  • 12. Data: 2009-02-02 12:52:09
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadzwonienia w odpowiednim momencie do C+ żeby wyłączyli C+. A później
    > cykl się powtarza. Trochę upierdliwe, ale do zrobienia.

    Hehe ... za podobne zabawy dostałem niezły wyrok.
    Jestem teraz full legal, zresztą zawsze byłem ;-)
    Tak napradę to gdyby nie rodzina to tuner nie byłby
    mi do niczego potrzebny, nie oglądam TV, amerykanskie
    superprodukcje to można sobie w buty włożyć.

    Od wczoraj zastnawiam się nad VOD, niestety nie mam
    tunera z HDD, ciekawe czy do Philipsa HD można
    dołożyć dysk?
    Gdybym mógł to przetestować możliwe że kupiłbym
    sobie tuner z HDD od Cyfry.

    > BTW, dzięki za fitry reklam do FF. Używam od dłuższego czasu :)

    Dzięki za komplement, sporo ludzi twierdzi że to za
    ostry filtr ale ja nie lubię kompromisów :-)
    Dzisiaj go zaktualizuję bo jużchyba 2 tygodnie nie
    aktualizowałem a ostanio wyciełem sporo na kilku
    popularnych stronach (NK itp.)

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 13. Data: 2009-02-02 13:07:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    news.neostrada.pl
    użytkownik *Tomy M.* napisał(a):

    > Od wczoraj zastnawiam się nad VOD, niestety nie mam
    > tunera z HDD, ciekawe czy do Philipsa HD można
    > dołożyć dysk?

    VOD to _tylko_ na Philipsie PVR od C+, Nie wiem czy już są, ale C+
    zapowiadała wprowadzenie tych dekoderów z dyskami 320GB w miejsce
    dotychczasowych 250GB. Dysków dołożyć (zmienić) nie można, bo jest tam jakiś
    wojenno-tajny system plików i nawet komputer nie widzi ich zawartości.

    > Gdybym mógł to przetestować możliwe że kupiłbym
    > sobie tuner z HDD od Cyfry.

    One są tylko na wynajem, jeśli to miałeś na myśli

    > Dzięki za komplement, sporo ludzi twierdzi że to za
    > ostry filtr ale ja nie lubię kompromisów :-)

    I tak trzymaj :)

    --
    Big Jack
    //////

  • 14. Data: 2009-02-02 17:56:15
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Tomy M. pisze:

    > Takim cudem, nie czytam broszurek reklamowych w których
    > Cyfra+ mami klientów tylko wchodzę do ICA i robię
    > symulację kosztów ... sprawdź sobie.
    > Kto chce migrować z Komfortowego+ na Prestiżowy HD+
    > zapłaci jedyna 268,00 zł MIESIECZNIE

    Może nie czytałeś... system ma "awarię" nie działają wszystkie symulacje.

  • 15. Data: 2009-02-03 08:30:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *crazy* napisał(a):

    > Może nie czytałeś... system ma "awarię" nie działają wszystkie symulacje.

    To jest permanentna "awaria" :P

    --
    Big Jack
    //////

  • 16. Data: 2009-02-03 09:33:37
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "crazy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może nie czytałeś... system ma "awarię" nie działają wszystkie symulacje.

    A gdzie miałem to czytać?
    Wystarczyłoby wyłączyć w kodzie strony klawisz-link prowadzący
    do tej symulacji. Koszt takiej roboty to 20 zł dla kodera PHP.
    Wniosek: Cyfra+ robi to celowo, tylko po co skoro to
    są działania na własną niekorzyść (straszenie klienta cenami)

    Cyfra+ odpowiedziała mi na email, trzeba przyznać że szybko.
    Tak więc muszę dokupić Canal+ premium za 29 zł/mc
    i ewentualnie Canal+ FILM HD.
    Wolałbym mieć wersje HD bo na SD jakość/bitrate sukcesywnie
    będzie spadać, Cyfra+ w ten sposó wymusi na klientach przejście
    na HD.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 17. Data: 2009-02-03 17:23:46
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości

    > Nie możesz.
    > Musisz NAJPIERW kupić opcję C+, a potem dopiero możesz opcję C+HD.
    > Razem 35 zł.

    No i najlepiej aktywować na początku miesiąca, bo opcje do końca miesiąca, w którym
    są zamówione
    dają bezpłatnie, płaci się dopiero od nast miesiąca kalendarzowego. Więc wyjdzie
    nieco taniej jak doliczyć
    cały miesiąc bieżący.

    Można też włączyć bezpłatnie na weekend, raz na 3 miesiące. Wystarczy poprosić w BOK.

    --
    gs

  • 18. Data: 2009-02-03 17:28:38
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Tomy M. <tomy@_spam_ansibl.com> wrote:

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news.neostrada.pl

    A jakie to są te odpowiednie momenty?

    --
    gs

  • 19. Data: 2009-02-03 18:21:00
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > A jakie to są te odpowiednie momenty?

    Np. dzisiaj włączasz Canal+ premium i masz:
    Natomiast ok 27 marca dzwonisz i rezygnujesz
    wkładając wcześniej kartę do blokera SECA.

    Odbierasz od jutra (powiedzmy) czyli od 4 lutego
    do końca kwietnia, a więc do 30 kwietnia. W sumie
    prawie 3 miesiące.

    Jak to działa i dlaczego?

    Dlatego że do końca miesiąca Ci nic nie naliczą, a uprawnienia
    na kwiecień wyślą ok. 26 marca, później po zgłoszeniu
    rezygnacji wyślą zmianę INS ze zmianą pakietu, jednak
    bloker nie wpuści tego na kartę i pakiet z dnia 26 marca
    będzie działał do końca kwietnia bez zmian.
    (chyba że będą akurat jakieś zmiany pakietów to może
    się coś posypać).
    Oczywiście trzeba pilnować momentu otrzymania uprawnień
    na kwiecień (można to sprawdzać w menu tunera) i dopiero
    po ich otrzymaniu i włozeniu karty w bloker zmieniać
    pakiet.

    Oczywiście TAKIE METODY SĄ NIELEGALNE! opis ten służy
    wyłącznie wyjaśnieniu sposobu działania systemu SECA.

    Poza tym to zabawa dla ludzi którym się bardzo nudzi.

    Tomy M.

  • 20. Data: 2009-02-03 19:15:55
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

> [...]

    > wyłącznie wyjaśnieniu sposobu działania systemu SECA.

    > Poza tym to zabawa dla ludzi którym się bardzo nudzi.

    Dzięki za wyczerpujące informacje:)
    I tak tego nie zasrtosują, ale warto to wiedzieć

    --
    gs