eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaOstrzeżenie przed Cyfra+ JEDEN KANAŁ FILMOWY za jedyne 165 zł miesięcznieRe: Ostrzeżenie przed Cyfra+ JEDEN KANAŁ FILMOWY za jedyne 165 zł miesięcznie
  • Data: 2009-02-02 12:52:09
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed Cyfra+ JEDEN KANAŁ FILMOWY za jedyne 165 zł miesięcznie
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4986dbda$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości:
    news.neostrada.pl

    > A zaakceptowałbyś 35zł/3m-ce (prawie 3m-ce)? Metoda półlegalna ;) Wymaga
    > inwestycji w bloker i zadzwonienia do C+ w odpowienim momencie żeby
    > włączyli kanały, w odpowedni momencie przełożenia karty do blokera i
    > zadzwonienia w odpowiednim momencie do C+ żeby wyłączyli C+. A później
    > cykl się powtarza. Trochę upierdliwe, ale do zrobienia.

    Hehe ... za podobne zabawy dostałem niezły wyrok.
    Jestem teraz full legal, zresztą zawsze byłem ;-)
    Tak napradę to gdyby nie rodzina to tuner nie byłby
    mi do niczego potrzebny, nie oglądam TV, amerykanskie
    superprodukcje to można sobie w buty włożyć.

    Od wczoraj zastnawiam się nad VOD, niestety nie mam
    tunera z HDD, ciekawe czy do Philipsa HD można
    dołożyć dysk?
    Gdybym mógł to przetestować możliwe że kupiłbym
    sobie tuner z HDD od Cyfry.

    > BTW, dzięki za fitry reklam do FF. Używam od dłuższego czasu :)

    Dzięki za komplement, sporo ludzi twierdzi że to za
    ostry filtr ale ja nie lubię kompromisów :-)
    Dzisiaj go zaktualizuję bo jużchyba 2 tygodnie nie
    aktualizowałem a ostanio wyciełem sporo na kilku
    popularnych stronach (NK itp.)

    Tomy M. www.ansibl.com