    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Date: Fri, 17 Jun 2016 17:00:35 +0000 (UTC)

    Użytkownik Marcin Kiciński m...@g...com ...

    > No tak to dziala :) Nie wiem czy obejmuje niesprawne hamulce, ale
    > drobny wyciek oleju czy luz na laczniku stabilizatora tak. A to
    > wygodna opcja, kiedy nie musisz w ciagu tygodnia bezwzglednie naprawic
    > auta bo masz warunkowe dopuszczenie do ruchu.

    Ja tam głosuje nogami.
    Kiedys jezdziłem na bardzo fajna stacje i było dokładnie tak jak
    mowisz. Potem diagnosta zmienił się na takiego głupkowatego co by
    najchetnietniej auto odwalił za przepaloną zarówkę.
    W miedzyczasie zwiedziłem 2-3 inne stacje gdzie niby wszystko było
    ok, ale diagnosci obsługiwali jakbym im jakas łaske robił ze przyjechałem.
    Az ostatnio trafiłem do super miejsca i teraz tylko tam jezdze.
    Fakt jest faktem, ze moze łatwiej mi wybrac bo mam kilka aut wiec i bytnosc
    na stacjach diagnostycznych czestsza ale mimo wszystko... Ja sie nie bede
    komus prosił, zeby za 15 minut pracy wział ode mnie 100zł... Albo 150...
    Miła obsługa jest dla mnie bardzo wazna, a w tym biznesie pod tym wzgledem
    est jeszcze duzo do zrobienia.
    Mam wrazenie, ze diagnosci maja jakis mały syndrom urzednika - moze
    to wina tego, z jakimi gratami ludzie przyjezdzaja, nie wiem.
    Wydaje mi sie jednak, ze dobry diagnosta dosc łatwo umie ocenic, czy auto
    ktorym ktos przyjechał to zaniedbany szrot czy moze stare zadbane auto w
    ktorym po prostu coś jest do zrobienia i widać, ze własciciel dba i zaraz
    naprawi...