  • Data: 2016-06-17 14:37:58
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-17 o 12:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > I dlatego mozna sie umówić dopiero na za dwa tygodnie?
    > Come on, nawet zwolennik pis nie moze byc az tak naiwny...
    > To zwykłe nieróbstwo urzedników połączone z brakiem nastawienia na obsługę
    > klienta.

    Gminy wprowadzały u siebie dowolne oprogramowanie, więc każda ma dane od
    Annasza do Kajfasza. A inicjatywy odgórne, które miały ten burdel
    opanować, zostały uwalone przez bohaterów Infoafery właśnie. Poczytaj o
    kolejnych Cepikach, Peselach II itp. Zajrzyj do historii informatyzacji
    służby zdrowia, uwalonych propozycjach (choćby Sośnierza) - tylko
    dlatego, że "nasi" nie mogliby zarobić.

    t.

    Ps. U mnie w gminie nie ma kolejek, a wiele spraw można załatwić
    elektronicznie.
    Ps. U mojego ojca w firmie jak ktoś nie odpalił 10% od wartości
    przetargu panu dyrektorowi (firma wojskowa, państwowa), to nawet nie
    miał po co startować w przetargu.