  • Data: 2012-02-01 22:23:24
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f29a157$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kłamstwo jest wtedy, gdy ktoś świadomie mija się z prawdą. Analfabeta to
    > osoba, która nie potrafi czytać, więc gdy źle przeczyta, to mija się z
    > prawdą nieświadomie. Jedno drugiemu, tak jakby, przeczy, więc zdecyduj
    > się może, czy pomawiasz mnie o bycie kłamcą czy analfabetą.

    Na prędkościomierzu jak byk widnieje największa wartość prędkości 160 km/h.
    Wskazówka prędkościomierza ledwo co wychodzi poza tę wartość.
    Zwróciłem Ci uwagę na fakt, że się mylisz oraz, że widnieje tam wartość 160
    a nie 190
    Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190
    Zatem rodzą się pytania, które zadam wprost:
    Jesteś kłamcą czy analfabetą?