  • Data: 2012-01-28 00:05:13
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f230136$0$1263$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pozwalających na jazdę 190 km/h Tico i to zimą.

    Wytłumacz mi co w tym jest takiego nadzywczajnego i zasługującego na takie
    pochwały?
    Prosty odcinek drogi. Nawierzchnia czysta i sucha w dobrym stanie
    technicznym.

    No fakt, że dla Tico uzyskanie takiej prędkości to nie lada wyczyn i zapewne
    nie jest to auto seryjne.
    Ale podniecanie się tym, że potrafi jechać szybciej niż "inni" - tu do
    porównania .
    Chłopie często widuję na drodze takich nieokrzesanych małolatów co to chcą
    przyszpanować.
    Wisi mi to i w zupełności wystarczy pełna świadomość, że jadąc sobie
    spokojnie ciężkim vanem, wystarczy mi tylko delikatnie wcisnąć pedał gazu,
    aby ci wspaniali wyprzedzający mnię rajdowcy z tuningowanymi końcówkami
    wydechu, szpanujący szybką i niebezpieczną jazdą, powąchali spaliny z
    wydechu mojego auta :)
    Co powiesz na temat przejechania odcinka 160km w przeciągu 1 godziny i 15
    minut drogami krajowymi oraz powiatowymi z masą zakrętów poprzez wsie i
    miasta? Tak, to jeden z moich "wyczynów". Jednak nie uważam tego za wyczyn
    ani pokaz wielkich umiejętności, lecz za wielką głupotę z mojej strony.
    Zwłaszcza, że na tym odcinku musiałem przejeżdzać co chwilę przez tereny
    zabudowane, a do tego w niektórych miejscach byłem zmuszony zwalniać przed
    wysepkami spowalniającymi (zabijankami) do 120-140km/h, gdzie inni zwalniają
    do 40-50km/h.
    Nie jechałem wtedy tylko dlatego, że miałem taką fanaberię, lecz konieczność
    dotarcia na czas, bo tak mnie obligowała podpisana umowa z klientami, a
    sprawę mi zawaliła firma kurierska, która się spóźniła z dostarczeniem
    części. Bagatela dowieźli mi je z opóźnieniem 9 godzin w stosunku do
    umówionego i opłaconego jako "expres" terminu. Później ja musiałem
    nadrabiać, aby zdążyć na czas do klienta. Oczywiście to mnie nie
    usprawiedliwia i z perspektywy czasu uważam swój wyczyn za wielką głupotę i
    brak odpowiedzialności.

    > Dobrze się czujesz?

    Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)