  • Data: 2010-01-15 10:40:55
    Temat: Re: Osadzenie MJPEG
    Od: "iso" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jarzec" napisał:

    > Idealnym rozwiązaniem wydaje się odpowiedni player flashowy (flash
    > obsługuje MJPEG), taki jak wykorzystywany np. tutaj:
    > http://www.streamby.com/cameras/view/stuttgart-airpo
    rt-outside/

    Ja przerabiam MJPEG na FLV i mogę uzyskać płynny obraz
    przy mniejszym zużyciu łącza. MJPEG to niewydajny format,
    FLV też kodowane różnymi kodekami dają różną jakość
    przy tej samej prędkości. Adobe ma bardzo dobry kodek
    do FLV, który daje dużo lepszy jakościowo obraz.
    Niestety, kodek ten znajduje się w komercyjnym serwerze
    video Adobe. Są też darmowe rozwiązania, dużo słabsze
    ale i tak nie ma co porównywać co MJPEG.

    pozdrawiam,
    wr,
    www.isonet.pl