  • 1. Data: 2011-09-26 12:22:51
    Temat: Oryginalny klucz do kół nie wchodzi w oryginalną felgę - co radzicie?
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Jestem w kropce.

    Mam samochód na oryginalnych alufelgach. Mam też oryginalny klucz do kół
    (21mm). Wczoraj okazało się, że ten klucz nie wchodzi w otwory na śruby
    do przykręcania kół.
    Czy są jakieś sposoby na rozwiązanie tego problemu?

  • 2. Data: 2011-09-26 12:28:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przykręcania kół.
    > Czy są jakieś sposoby na rozwiązanie tego problemu?

    Zakup klucza, który daje radę byłby chyba najprosztym rozwiązaniem.
    A może masz jakąś grzechotkę która by pasowała?

  • 3. Data: 2011-09-26 13:24:50
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czy są jakieś sposoby na rozwiązanie tego problemu?

    Tak. Kupić klucz, który wejdzie w otwór... A gdybyś chciał
    zapytać jak rozwiązać problem przepalonej żarówki to też
    jest sposób: wymiana na nową ;-)
    Sorry za lekką złośliwość, ale pytanie sprawiło, że nie
    mogłem się powstrzymać ;-)

  • 4. Data: 2011-09-26 13:27:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin N

> [...]
    > do przykręcania kół.
    > Czy są jakieś sposoby na rozwiązanie tego problemu?

    Oczywiście. Dokup do klucza samochód z takimi kołami, które da się nim
    odkręcić.

  • 5. Data: 2011-09-26 13:36:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-26, to <t...@x...abc> wrote:

    > Oczywiście. Dokup do klucza samochód z takimi kołami, które da się nim
    > odkręcić.

    Mozna tez zaniesc felgi to pana Zdzisia z frezerka coby otwory
    podfrezowal, oczywiscie wczesniej odkrecajac felgi nowozakupionym
    kluczem pasujacym do felg.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2011-09-26 13:49:19
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 13:24, Robert_J pisze:

> [...]
    > nową ;-)
    > Sorry za lekką złośliwość, ale pytanie sprawiło, że nie mogłem się

    E tam, idziesz na łatwiznę. Nie sztuka kupić inny klucz. Liczyłem, że
    dostępne są jakieś nasadko-przejściówki.

    Swoją drogą - ciekawa ta polityka Toyoty, która pozwala im takie
    "zestawy narzędziowe" sprzedawać klientom.

  • 7. Data: 2011-09-26 13:55:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > E tam, idziesz na łatwiznę. Nie sztuka kupić inny klucz. Liczyłem, że
    > dostępne są jakieś nasadko-przejściówki.

    No pewnie, zakup nowego klucza jest chamskim pojsciem na latwizne.
    Lepiej umartwiac sie i pisac posty zamiast pojsce do sklepu garazu i
    wziac odpowiedni klucz...

    PS. Jak sobie wyobrazasz nasadko przejsciowke? Nasadke z gniazdem 21?
    Kup nasadke 21 z cienkimi sciankami oraz srube na klucz 21 + nakretke i
    niech Ci z tego spawacz zrobi nasadkoprzejsciowke, tylko nie wybij sobie
    zebow przy uzywaniu takiego wynalazku...
    --
    Artur

  • 8. Data: 2011-09-26 14:20:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-26 12:22, Marcin N pisze:
> [...]
    Wczoraj okazało się, że ten klucz nie wchodzi w otwory na śruby do przykręcania kół.
    > Czy są jakieś sposoby na rozwiązanie tego problemu?

    Należy udać się do salonu i zareklamować zepsuty klucz - przecież nie działa.
    No chyba że już po gwarancji...

  • 9. Data: 2011-09-26 14:53:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-26 13:49:19 +0200, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > E tam, idziesz na łatwiznę. Nie sztuka kupić inny klucz. Liczyłem, że
    > dostępne są jakieś nasadko-przejściówki.

    A te nasadko-przejściówki to chcesz ukraść, czy też kupić?
    Bo co do zasady - jeden pies, czy kupisz klucz, czy nasadkę na klucz...

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-09-26 14:57:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-26, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > A te nasadko-przejściówki to chcesz ukraść, czy też kupić?
    > Bo co do zasady - jeden pies, czy kupisz klucz, czy nasadkę na klucz...

    No ale takto ma oryginalny klucz a tym samym sen lepszy.

    --
    Artur