  • 11. Data: 2014-07-08 00:36:54
    Temat: Re: OruxMaps do Trybuna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:lpf5nl$h67$...@n...news.atman.pl...
    >Lepszą, bo mniejszą/lżejszą aplikacją jest RMaps.

    RMaps na Androida zniknelo ze sklepu Play, czy tylko ja nie moge
    znalezc ?

    J.

  • 12. Data: 2014-07-08 02:15:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 53bb2107$0$2377$6...@n...neostrada.pl

    > RMaps na Androida zniknelo ze sklepu
    > Play, czy tylko ja nie moge znalezc ?

    Zniknęła bardzo dawno.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-07-08 09:39:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-07 06:43, user pisze:

    > Poleci ktoś jakąś dobrą darmową nawigację z mapami offline pod
    Andrida ? potrzebuję akurat mapę Grecji.

    A może parę złoty i mieć coś dobrego ??

    Starter AutoMapy Android w cenie 3.99 pln umożliwia korzystanie ze
    wszystkich funkcji programu przez 7 dni, w tym również z technologii
    LiveDrive! pozwalającej na nawigację z uwzględnieniem aktualnej sytuacji
    drogowej.

    AutoMapa Android Europe (zawiera również mapę Polski)
    7 dni w cenie 16.99 zł

    21 zł za 2 tygodnie dobrej mapy to tyle co jedno piwo w Grecji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-07-08 11:53:55
    Od: c...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 07:47:20 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > W czym jest lepszy od OSMAND?

    O to ja mam pytanko do uzytkowników OSMAND. Używam prgaramiku od dawna, ale jednej
    rzeczy nie potrafię ustawić a mianowicie aby mapa przesuwała się wraz z moim ruchem.
    Niestety szukałem w różnych opcjach i nie potrafie tego ustawić. Generalnie program
    złapie fixa (mape mam dośc przybliżoną) i jadąc z pół godziny czasem godzinę
    chciałbym sprawdzić gzie jestem. Niestety spojrzenie na mapę a tu mapa dalej jest tam
    gdzie była, no i zaczyna się zmienijaszanie przyblizenia, szukania niebieskiej kropki
    i ponownie zwiększanie przyblizenia.

    Pomożecie?
    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 15. Data: 2014-07-08 13:12:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Jul 2014 00:07:15 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > "masti" lpee2r$m90$...@d...me

    > Bo łatwiej znaleźć niż pamiętać, skąd ściągać. Ponadto nie tylko tam są
    > mapy w tym formacie.

    ale są generaowane co mniej wiecej 3 dni.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-07-08 15:32:11
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > gotowych oflajnowych, ale z onlajnowych buduje swoje własne (bardzo
    > duże) bazy offlajnowe. Ma tę zaletę, że można uzupełnić fragment
    > takiej bazy, na dodatek niekoniecznie danymi z tej samej mapy
    > onlajnowej, z której jest reszta -- ten fragment można ściągnąć
    > stąd, tamten z innej mapy onlajnowej...
    >
    > Orux korzysta z masy gotowych offlajnowych map, w tym i garminowych.
    > Sama chyba nie buduje własnych baz z mapami.
    >
    > Nawigacje z nich (i z Orux, i z RMaps) żadne -- to tylko mapy.
    > Mapy z możliwością odtworzenia cudzych śladów oraz zapisania własnych.

    Zależy jak na to patrzeć, z Oruxem i odpowiednia mapą w lesie nie
    zabłądzisz, a więc jakaś tam forma nawigacji jest.
    Będę musiał wypróbować tą RMaps.

  • 17. Data: 2014-07-08 15:33:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-08 11:53, c...@g...com pisze:

> [...]
    gdzie była, no i zaczyna się zmienijaszanie przyblizenia, szukania niebieskiej kropki

    Teraz to jest taka strzałka na dole, wystarczy na nią kliknąć.
    Oczywiście GSP musisz mieć włączony. To kliknięcie pokazuje pozycję gdy
    masz wyznaczony cel i do niego jedziesz. Natomiast gdy chcesz sprawdzić
    pozycję na samej mapie bez nawigowania to klikasz taki "celownik" na
    samej górze, po prawej.

  • 18. Data: 2014-07-08 15:44:33
    Od: Eneuel <e...@g...com>

    Trybun <I...@j...com> Wrote:

    > Zależy jak na to patrzeć, z Oruxem i odpowiednia mapą w lesie nie
    > zabłądzisz, a więc jakaś tam forma nawigacji jest.
    > Będę musiał wypróbować tą RMaps.

    Tu widać przewagę mapy, która może korzystać
    z wielu źródeł nad nawigacją korzystającą z jednej
    prawdy objawionej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://piaohong.appspot.com/newsgroup

  • 19. Data: 2014-07-08 15:47:27
    Od: Eneuel <e...@g...com>

    masti <g...@t...hell> Wrote:

    > ale są generaowane co mniej wiecej 3 dni.

    Tak rzadko czy tak często i czy to źle, czy to dobrze?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-07-08 15:55:01
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-08 15:44, Eneuel pisze:

    > Tu widać przewagę mapy, która może korzystać
    > z wielu źródeł nad nawigacją korzystającą z jednej
    > prawdy objawionej.

    Oczywista sprawa.. Ja w Oruksie używałem w miarę dokładnej mapy Microsoftu.