  • Data: 2013-03-21 11:40:29
    Temat: Re: Orange - sprzedawanie nieistniejacego towaru
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > Masz instrukcje? Wiesz ile jest routerów na rynku różnych?
    > Nie wiesz.

    Moj router to TP-LINK TD-W8901G

    Oczywiscie mam instrukcje w formacie PDF po polsku ale tam nie ma nic z tych
    rzeczy o ktorych piszesz.
    Tam jest tylo opis swiatelek i parametry techniczne.

    Znalazlem w internecie jeszcze inna instrukcje do tego modelu ale tam tez
    jest tylko opis jak zainstalowac i skonfigurowac ale takich slow jak Ty mi
    napisales w mailu " synchronizacja sygnał, szum, tłumienie" tam w ogole nie
    ma.

    Oczywiscie mam instrukcje routera TP-LINK TD-W8901G (59 stron w PDF), po
    angielsku w ktorej pokazane sa te same okienka ktore juz ogladalem na
    komputerze i nadal nic z nich mi nie wynika.
    Pkazane jest tam jak ustawic rozne parametry routera.

    Z Twoich postow wnioskuje ze jestes specjalista od routerow, podaj mi wiec
    prosze co i gdzie mam w tej angielskiej instrukcji szukac?
    Chyba ze masz jakis link na polska dokumentacje routera TP-LINK TD-W8901G
    w ktorej mozna znalezc uzywane przez Ciebie terminy: " synchronizacja
    sygnał, szum, tłumienie".
    I jeszcze jedno, czy parametry " synchronizacja sygnał, szum, tłumienie".
    to sa parametru ustawien routera czy jakies wyniki pomiarow z pracy routera?

    pozdrowienia
    Tomasz