  • 1. Data: 2009-08-27 10:02:30
    Temat: Orange pop. Co to znaczy ze waznosc konta przez miesiac?
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    zmienilem mobilkinga (slaby zasieg ery) na orange pop i teraz mam mala zagwozdke.
    Kupilem doladowanie za 25zl i na wydruku napisane jest ze rozmowy wychodzace
    sa wazne przez miesiac. Przychodzace przez 2 miesiace.
    Jak ja mam to rozumiec?
    Ze przez miesiac bede mogl wygadac te 25zl a potem przepada ta kwota a po 2
    miesiacach simkarta jest martwa jak elvis i musze kupic nowy starter?
    Jestem emigrantem i bywam w PL ray na 1,5 miesiaca - 2 miesiace i troche mnie
    to martwi.

    Najlepsze jest, ze waznosc kuponu to 31.12.2007 :))

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-08-27 10:29:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "topek " napisał:

    > Ze przez miesiac bede mogl wygadac te 25zl a potem przepada ta kwota

    Jak ją wygadasz, to nie przepadnie, bo nie będzie już miało co przepaść ;->

    > a po 2 miesiacach simkarta jest martwa jak elvis i musze kupic nowy
    > starter?

    Martwy to jest ten zapis, że karta będzie martwa, w praktyce operatorzy
    wcale się nie spieszą z dezaktywacją takich "martwych" kart, po pierwsze -
    podbija im to statystyki, po drugie - liczą, że użytkownik kiedyś się
    obudzi, doładuje i znowu będą na niej zarabiać.

    > Jestem emigrantem i bywam w PL ray na 1,5 miesiaca - 2 miesiace i troche
    > mnie
    > to martwi.

    Bo taka sporadycznie używana karta to istna skarbonka - żeby pogadać, trzeba
    ciągle przedłużać ważność wychodzących czyli dopłacać, dopłacać i znów
    dopłacać. Rozejrzyj się raczej za operatorem, który oferuje dłuższe czasy
    aktywności na rozmowy wychodzące. W Play na ten przykład jedno doładowanie
    (min. 5 zł)przedłuża ważność karty o rok.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-08-27 11:49:37
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    JoteR pisze:
> [...]
    > - podbija im to statystyki, po drugie - liczą, że użytkownik kiedyś się
    > obudzi, doładuje i znowu będą na niej zarabiać.

    A kiedyś operatorzy mieli do tego inne podejście;) Dzień wyłączenia
    karty to był dzień wyłączenia karty i koniec! Ciekawe co się zmieniło?
    Jak myślisz?

> [...]
    > czasy aktywności na rozmowy wychodzące. W Play na ten przykład jedno
    > doładowanie (min. 5 zł)przedłuża ważność karty o rok.

    Orange jest dla tych co lubią kumulowania się niewykorzystanych środków
    na koncie;) ( np.Heyah ) Jak Ci wadzą nadmiarowe środki to my Ci
    rozwiążemy problem i je zabierzemy. Skurwysyństwo w najczystszej
    postaci, bez domieszki niczego;)

    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-08-27 11:52:17
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Tomaszek wrote:

    > A kiedyś operatorzy mieli do tego inne podejście;) Dzień wyłączenia
    > karty to był dzień wyłączenia karty i koniec! Ciekawe co się zmieniło?
    > Jak myślisz?

    Z dokładnością co do sekundy wyłączają wirtualni (jeśli potrafią :-), bo
    płacą za każdego aktywnego SIMa

    M.

  • 5. Data: 2009-08-27 21:44:01
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Z dokładnością co do sekundy wyłączają wirtualni (jeśli potrafią :-), bo
    > płacą za każdego aktywnego SIMa

    A któryś nie potrafi ;-)?

    Przemek

  • 6. Data: 2009-09-06 07:10:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Aug 2009 13:49:37 +0200, Tomaszek wrote:
> [...]
    >na koncie;) ( np.Heyah ) Jak Ci wadzą nadmiarowe środki to my Ci
    >rozwiążemy problem i je zabierzemy. Skurwysyństwo w najczystszej

    Eee tam - po prostu normalne postawienie sprawy - klient jest od tego
    zeby placil, a nie - zaplaci 5zl na rok i jeszcze bedzie sie domagal.

    J.