  • Data: 2016-10-22 20:12:40
    Temat: Re: Orange pi itp.
    Od: a...@m...uni.wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

    AlexY <a...@i...pl> wrote:

    > Ja w tym celu zakupi?em przej?ci?wk? HDMI->DSUB za funta u sko?nookich.

    A dziala? Ja probowalem taka przejsciowke z Raspebry Pi i Banana Pi.
    Przejsciowka dziala z PC, ale po podlaczeniu do Banana Pi napiecie
    zasilania siadlo do 4V i Banana Pi sie zawieszala. Zasilacz mial
    wydajnosc 1A (mierzylem) a Banana Pi potrzebuje w szczytach ok 600mA.
    Czyli wyglada ze przejsciowka zarla wiecej niz 400 mA z linii HDMI.

    --
    Waldek Hebisch