  • Data: 2012-05-20 21:13:57
    Temat: Re: Orange dla firm - podwyzka
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2012 18:17, UARS pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co bez sensu?
    > Porównujesz internet GSM z tym na kablu?
    > Aero2???
    nie, nie porównuje.
    > Nie ośmieszaj się ;)
    zaraz zaraz. jak korzystasz z netu w firmie? Jeśli potrzebujesz łącza 25
    Mbit - niema o czym gadać. ale jak już wspomniałem żyjesz z niego wiec
    jako przedsiębiorca liczyłeś się z takim kosztem.
    Jednak większość z przedsiębiorców potrzebuje odebrać e-maile, zalogować
    się na stronę hurtowni, coś tam na stronie www sprawdzić. internet jest
    im wielce przydatny, ale nie musi być ekspresowy. Wiec różnicy między 1
    a 10 mbit nie zauważą. Oczywiście że mogą wejść na speed net test, ale
    po co? W firmie której pracuje był numer telefoniczny od 1973roku.
    Pożegnaliśmy TPSA z jej horrendalnymi rachunkami. Era firmowa do
    odbierania - 10 netto. play bez telefonu12.5 netto - 1000 minut do
    wygadania. Teraz patrze na allegro-18 giga transferu na orange free -
    88zł. Zakładając że po zalogowaniu do hurtowni niema reklam ile
    zamównien można zrobić? tysiąc? (przykład taki tylko)
    > Napisałem po prostu, że nie ma już w ofercie Orange taniej linii
    > analogowej dla firm i żeby uważać przy przedłużaniu umów.
    Bardzo dobrze! Ja niewiem w którym kierunku ta firma zmierza, ale zanim
    się "kapną" będzie za późno. PZU & TPSA trzyma się tylko dzięki naszym
    kochanym emerytom....

    ToMasz