  • Data: 2011-09-23 20:05:54
    Temat: Re: Orange - czy można ot tak kupić pakiet internetowy?
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli bez zmian. Myslalem, ze 2 lata temu jak mi pani w BOK powiedziala,
    > ze juz wlaczaja, bedzi eaktywny za 20 dni to myslalem, ze umre ze
    > smiechu :) Choc w sumie to zalosne :/ W Playu kupuje (playfresh) i po
    > kilku sekundach mam aktywne, choc pisza, ze do 24 godzin...

    Od nowego okresu mam abonament z internetem - chodziło, żeby raz kupić
    pakiet i przetrzymać do nowego okresu rozl. W moim prastarym abonamencie
    mogę sobie nabyć Orange Free dziennie za 5 zeta/20MB... (o hotspocie i
    39.5 nie wspominam, bo to abonamentowe, czyli od nowego okresu...)
    Ale dzięki mimo wszystko.
    cisiek@[]>