  • 181. Data: 2010-11-25 13:11:23
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-25 09:40, Kotlet wieprzowy pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > http://www.youtube.com/user/prokicki#p/a/u/1/E8zfgZ0
    YZ6M

    Tam nic nie widać. Jakieś zamazane.

    --
    animka

  • 182. Data: 2010-11-25 15:54:09
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-25 14:11, animka pisze:

    YZ6M

    > Tam nic nie widać. Jakieś zamazane.

    jak ktoś ma jeden zwój na mozgu to nawet wyostrzone nic nie da :-)

    Chodzi o to ze od momnetu klikniecia na wyslij w programie pocztowym
    mija niecała sekunda jak mail sie pojawia w telefonie blackberry

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 183. Data: 2010-11-25 22:15:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Strzelasz sobie w nogę adpersoną. Zupełnie jak Kotlet wcześniej.
    > Od niepodpisanego

    Randka.pl ?

    >obrażania waga argumentów nie rośnie :>

    Prawda kole w aureolę :-) Jeszcze nie zdążyłem obrazić. Akcentowałem
    istotność "krócej" a nie nieistotność twoich wypowiedzi.

  • 184. Data: 2010-11-26 10:41:04
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/25/2010 11:15 PM, niusy.pl wrote:

> [...]
    >
    > Prawda kole w aureolę :-) Jeszcze nie zdążyłem obrazić. Akcentowałem
    > istotność "krócej" a nie nieistotność twoich wypowiedzi.
    Oczywiście. 'Wypociny' to zapewne wg anonimków określenie nacechowane
    pozytywnie. Specyficzny fetysz.

    M.

  • 185. Data: 2010-11-26 12:47:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]
    ore.replying>

    > Oczywiście. 'Wypociny' to zapewne wg anonimków określenie nacechowane

    No coś w tym guście. Ja też pocę się przy pisaniu. Tak czy siak, nie masz
    już chyba nic do powiedzenia na temat :-)

  • 186. Data: 2010-11-27 10:33:30
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-25 09:35, niusy.pl pisze:

> [...]
    > trwałym zestawieniu połączenia internetowego by otrzymywać
    > natychmiastowe powiadomienia o przychodzącej korespondencji miast
    > regularnego, siłą rzeczy sporadycznego, odpytywania o to. Z dyskusji nie
    > wynika by urządzenie mogło zostać zupełnie uśpione by ograniczyć zużycie
    > energii a powiadomienia mogły być realizowane sms'ami co umożliwiłoby
    > całkowite rozłączenie połączenia i nawiązywanie tylko w razie potrzeby.
    > Można odnieść wrażenie, że chodzi o funkcjonalność IMAP dostępną na
    > zwykłych komputerach. Ale mnie się wydaje, że BB to jednak coś więcej.

    cos wiecej, chodzi jak mmsy, a skrzynka imap musiala by miec ciagle
    polaczenie z internetem.
    SKrzynke imap konfigujruje sie na stronie blackberry.orange.pl i od tej
    pory ich serwer monitoruje poczte jak wykryje nowa wysyla info do
    telefonu i telefon wtedy poczte odbiera. Co trwa kolo sekundy od momenty
    wyslania. Bateria mi starcza gdzies na kolo 3 dni wiec na pewno nie jest
    utrzymywane zwykle polaczenie . Kiedy korzystalem z poczty na androidzie
    przy wlaczonym necie telefon nawet doby nie wytrzymywal.
    Gdyby poczta chodzila jak tradycyjny IMAP nie byal by wymagana
    wspolpraca z operatorem .

  • 187. Data: 2010-11-27 12:17:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-27 11:33, Kotlet pisze:

> [...]
    > przy wlaczonym necie telefon nawet doby nie wytrzymywal.
    > Gdyby poczta chodzila jak tradycyjny IMAP nie byal by wymagana

    To mnie jednak ten BB zupełnie nie jest potrzebny, bo pocztę odbieram w
    domu. A jak mi będzie potrzebna poczta w telefonie (np. czekam z
    niecierpliwością na e-maila) to sobie skonfiguruję odpowiednie konto w
    telefonie i odbiorę jak mnie nie będzie w domu. Ale nie w BB tylko
    normalna skrzynka pocztowa w telefonie.

    --
    animka

  • 188. Data: 2010-11-27 12:33:27
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-27 13:17, animka pisze:

> [...]
    > niecierpliwością na e-maila) to sobie skonfiguruję odpowiednie konto w
    > telefonie i odbiorę jak mnie nie będzie w domu. Ale nie w BB tylko

    blackberry mail jest wspaniale jak sie prowadzi handel przez internet, w
    przypadku allegro w 100% zastepuje powiadomienia gadu o sprzedazy itp.
    prywatnie moze sluzyc jako alternatywa DARMOWA (nie liczac uslugi BIS
    ale w jej ramach masz internet bez streamingu) dla smsow bo maile chodza
    tak samo.