  • 161. Data: 2010-11-22 15:57:42
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 16:13, niusy.pl pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Czemu ???

    Bo mu dwa razy za to nie zapłacą, a i tak ma głodowe stawki. Zresztą
    co zrobi, jak następnego dnia już Cię nie zastanie?

    --
    Liwiusz

  • 162. Data: 2010-11-23 08:38:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    > Wóz drabiniasty też jest tańszy od samochodu ...

    Na pewno ?

  • 163. Data: 2010-11-23 09:31:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jak kupuję przez telefon - tak.

    Nie wiem już o co dokładnie chodziło, ale nie wierzę by choć 1% klientów
    czytało każdą umowę i regulamin do usług z których korzysta. Nie chodzi o
    to, że nie chcą tylko nie mogą poświęcić tyle czasu. Chodzi o tysiące umów,
    nie jeden telefon.

  • 164. Data: 2010-11-23 09:34:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Bo mu dwa razy za to nie zapłacą, a i tak ma głodowe stawki.

    To może tylko nie chce.

    > Zresztą co zrobi, jak następnego dnia już Cię nie zastanie?

    Nic ?

  • 165. Data: 2010-11-23 17:40:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-22 16:13, niusy.pl pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Czemu ???

    Zawsze kurier dzwoni i umawia się.

    --
    animka

  • 166. Data: 2010-11-23 20:26:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Ba, mnie push-mail też działa od dawna bez blackberry, ale to wg
    > anonimowych Kotletów niemożliwe...

    Chyba nie ogarniam. Trzeba mieć stałe połączenie z internetem czy nie ?

  • 167. Data: 2010-11-23 22:36:45
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Czemu ???

    Zawsze kurier dzwoni i umawia się.
    --
    Ze mną się nie umawia. Może jakby kurierki zatrudniali ... :-)

  • 168. Data: 2010-11-24 09:15:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-23 10:34, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To może tylko nie chce.

    Jasne, że nie chce, przecież mu za to nie płacą i nie na tym polega
    zamówiona przez nadawcę usługa.

    > Nic ?

    Jak nic? Zgubił przesyłkę.

    Równie nieskutecznie mógłbyś powiedzieć listonoszowi, aby zostawił Ci
    ten list polecony i przyszedł po jego odbiór albo po pokwitowanie jutro.

    --
    Liwiusz

  • 169. Data: 2010-11-24 11:44:54
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/23/2010 09:26 PM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Chyba nie ogarniam. Trzeba mieć stałe połączenie z internetem czy nie ?
    Nie możesz doczytać chociażby cytowanej wikipedii ze spisem implementacji?
    Tak, połączenie jest aktywne. Co nie znaczy bynajmniej że telefon co
    sekundę/10 sekund/cokolwiek odpytuje serwer 'masz coś dla mnie?'

    M.

  • 170. Data: 2010-11-24 15:13:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jasne, że nie chce, przecież mu za to nie płacą i nie na tym polega
    > zamówiona przez nadawcę usługa.

    To może nadawca nie chce. Tak czy siak, z drugiej strony ktoś nie chce a nie
    nie może.

    > Jak nic? Zgubił przesyłkę.
    >
    > Równie nieskutecznie mógłbyś powiedzieć listonoszowi, aby zostawił Ci ten
    > list polecony i przyszedł po jego odbiór albo po pokwitowanie jutro.

    Czy ktoś tutaj nie chce podpisać otrzymania umowy ? Umowy nie chce podpisać
    bez czytania ! Nie powinno dziwić.