  • 151. Data: 2010-11-18 15:34:01
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/18/2010 04:09 PM, Kotlet wrote:

    > :) gdzie tu klamstwo?

    W n-tym zapewnieniu o końcu tematu.

    M.

  • 152. Data: 2010-11-18 15:44:12
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Cz 18 11 2010 15:33, Kotlet pisze:

    > czlowieku ja nie mowie o kreseczkach na pulpicie telefonu tylko sile
    > sygnalu w cyferkach, zobaczysz to miedzy innymi poprzez modem gsm.
    > Zreszta nie chce mi sie juz z Toba gadac.

    I jak to sprawdzę to mi nagle przestanie działać POnK, a może n97m
    zacznie mi logować się do Plusa?

    > zaznajom sie z watkiem w ktorym bierzesz udzial to bedziesz wiedzial

    Pisz po polsku to problemu ze zrozumieniem nie będzie.

    > Mi nie musisz wierzyc ale jezeli jestes choc troche myslacym czlowiekiem
    > to po przejrzeniu kilkuset podobnych opisnii na google powinienes
    > stwierdzic ze w wielu przypadkach cos jest na rzeczy.
    >
    > dla mnie koniec tematu.

    I tower You.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 153. Data: 2010-11-18 17:09:36
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    .replying napisał(a):

    > co tam kłamstwa, ważne że google spamerskie linki indeksuje...

    3 stopki w wiadomosci usenetowej sa dopuszczalne przez netykiete i
    cokolwiek by nie zawieraly nie stanowia spamu, co innego gdyby te adresy
    znajdowaly sie ponad znakiem sygnaturki.
    a ze Cie to boli to inna sprawa...

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 154. Data: 2010-11-18 17:12:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 18:09:36 +0100, Kotlet napisał(a):

    > 3 stopki w wiadomosci usenetowej sa dopuszczalne przez netykiete i
    > cokolwiek by nie zawieraly nie stanowia spamu, co innego gdyby te adresy
    > znajdowaly sie ponad znakiem sygnaturki.
    > a ze Cie to boli to inna sprawa...

    Oczywiście, że sa akceptowalne.
    Problemem jest to, że w tysiącach postów nad tą sygnaturką nie ma niczego
    wartościowego, co uzasadniałoby pojawienie się tego postu (z sygnaturką)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 155. Data: 2010-11-18 17:19:57
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    i zeby nie byc gołosłowny:

    nokia 2330 classic , naturalnie sprawna

    http://www.youtube.com/watch?v=8klce4Jb-cE

    film nagrany przed momentem.

  • 156. Data: 2010-11-22 15:12:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Swoją drogą jestem ciekaw, czy jak przeklnie przy Tobie kolega, to
    > donosisz na niego na policję (art. 141kw). Albo jak wracacie z pubu i
    > kolega się wysika przy murku - art. 140 kw. itp. itd. ;)
    >
    > Po to właśnie wysyła się umowy pisemne, aby takie rozbieżności wychwycić
    > i aby do oszustw nie dochodziło.

    Czytasz te wszystkie umowy a potem kolejne zmiany regulaminu, że tak piszesz
    ?

  • 157. Data: 2010-11-22 15:13:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Kurier nie może zostawić przesyłki i "wpaść jutro".

    Czemu ???

  • 158. Data: 2010-11-22 15:17:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Co z tego, że przyśle znów - i tak nie będzie czasu na przeczytanie.
    > Bez łaski - jak klient taki bojaźliwy - to może zawrzeć umowę w salonie i
    > tam czytać przez godzinę umowę i regulamin.

    W salonie ... u siebie w domu ROTFL

  • 159. Data: 2010-11-22 15:19:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Tak naprawde to powinienes napisac do UKE.
    > A UKE moze nawet nie musi na jedna skarge reagowac, ale jak sie
    > uzbiera wiecej to nalozy drobna kare - powiedzmy 100 tys :-)

    Na co te kary ida ???

  • 160. Data: 2010-11-22 15:57:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 16:12, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Czytasz te wszystkie umowy a potem kolejne zmiany regulaminu, że tak
    > piszesz ?

    Jak kupuję przez telefon - tak.

    --
    Liwiusz