  • 11. Data: 2014-01-28 18:56:58
    Temat: Re: Orange POP, zetafon - co zrobic?
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 11:29, Zabist pisze:

    > a jak moge sprawdzic ile jeszcze do konca?
    > Umowy zadnej nie mam. Nie wiem ile trzeba placic co miesiac, do kiedy
    > itp.
    > Co sie dzieje po okresie umowy z piniędzmi?

    Niestety, nie pamiętam już pod jakim numerem można zasięgnąć informacji
    nt stanu konta.

    To nic, umowa i tak obowiązuje, dotyczy numeru, i jeżeli nie będzie
    przez ciebie podtrzymana to siostra, która co podarowała telefon z kartą
    będzie miała problemy.

    Doładowuje sie standardowo, tak jak przy zwykłym doładowywaniu kartą
    zdrapką. Gdy jest góra kasy niewykorzystana na koncie to najkorzystniej
    doładować za 50 zł. Wtedy jest 3 miesiące bez konieczności kolejnego
    doładowywania konta.

    Nic się nie dzieje - leżą na koncie użytkownika.

  • 12. Data: 2014-01-28 18:57:18
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 18:19, ToMasz pisze:

    > tak, też można. Problem jest inny. ja za 300 minut płacę ok 15zł.
    > 400złotych plus jakieś doładowanie po drodze, to dwa lata uwiązania po
    > to aby wykorzystać tą kwotę. jeśli w dostępnych taryfach rozmowy
    > kosztują fortunę, warto będzie to spieniężyć, zapomnieć przejść do
    > playa, nju, virgin czy gdzie tam będzie taniej.
    >
    > Tak czy inaczej, coś trzeba zrobić, bo nierobienie niczego to
    > najgorsze rozwiązanie
    > ToMasz

    Dziwny jest twój tok rozumowania... ma niby zostawić to konto na którym
    leży 400 zł do wykorzystania i przejść do innego operatora z powodu że
    tam są niższe taryfy?

  • 13. Data: 2014-01-28 19:04:01
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.01.2014 18:46, dizel pisze:
    /.../

    > No ale widzisz, bierzesz zetafona i dostajesz telefon więc to nie tak
    > za darmo, a to że telefony które oferują to złomy to już inna sprawa,
    > niestety nikt nikogo do niczego nie zmusza, a to że ludzie nie znają
    > matematyki ze szkoły podstawowej to już inna sprawa.
    > Płać i płacz:)

    Czemu złomy?

  • 14. Data: 2014-01-28 20:50:16
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 19:04, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 28.01.2014 18:46, dizel pisze:
    > /.../

    > Czemu złomy?

    W tej ofercie proponowany sprzęt jest z baaardzo niskiej półki.

  • 15. Data: 2014-01-28 21:01:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.01.2014 20:50, Trybun pisze:
    .../
    > W tej ofercie proponowany sprzęt jest z baaardzo niskiej półki.
    Ale nie rozsypuje się i swoje zadania wypełnia (dzwonienie)

  • 16. Data: 2014-01-28 21:11:41
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 21:01, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 28.01.2014 20:50, Trybun pisze:
    > .../
    > Ale nie rozsypuje się i swoje zadania wypełnia (dzwonienie)

    Nie. Po prostu nazwałbym te telefony sprzętem do niezbyt szerokiego
    zastosowania, ponad rozmowy i przesyłanie wiadomości.

  • 17. Data: 2014-01-28 23:35:12
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.01.2014 21:01, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 28.01.2014 20:50, Trybun pisze:
    > .../
    > Ale nie rozsypuje się i swoje zadania wypełnia (dzwonienie)
    tani telefon samsung kosztuje w MM 59zł On mówi o utopionych 4stówach
    ToMasz

  • 18. Data: 2014-01-28 23:39:10
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.01.2014 18:57, Trybun pisze:

    > Dziwny jest twój tok rozumowania... ma niby zostawić to konto na którym
    > leży 400 zł do wykorzystania i przejść do innego operatora z powodu że
    > tam są niższe taryfy?
    NIE! napisałem ze to najgorsze wyjście. ale - to zależy od terminów i
    kalkulatora - może być tak, ze doładowywanie i wydzwanianie 400zł w
    niekorzystnej taryfie może być takim dzwonieniem na siłę. rozumiesz? Mam
    te 4 stówy do wygadania to klacham. a że przyjaciel jest w playu to mam
    800 minut, czyli tyle ile ja za 45zł. w takim przypadku lepiej odzyskać
    200zł i wybrać lepszą taryfę. To wszystko dywagacje, bo nie znamy
    szczegółów. Ja też moze trochę za daleko zaszedłem z rozważaniami, bo
    sam kiedyś wtopiłem w zetafona.....
    ToMasz