  • 1. Data: 2010-10-03 21:58:07
    Temat: Orange One czy Orange POP
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    mam orange pop, używam usług:
    - skarbonka
    - masz za staż
    - przelew sms
    - urodziny
    - multi box
    - ktoś dzwonił
    - blokada powiadomien o kosztach rozmow
    - blokada prezentacji wlasnego numeru

    coś z tego nie będzie mi działać na "orange one" ?
    bo widzę że miałbym dodatkowych pare minutek w sieci

  • 2. Data: 2010-10-03 22:33:00
    Temat: Re: Orange One czy Orange POP
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > - blokada prezentacji wlasnego numeru
    >

    > coś z tego nie będzie mi działać na "orange one" ?
    > bo widzę że miałbym dodatkowych pare minutek w sieci

    ale znacznie krótszą czas aktywności konta. jak by Ci tego czasu
    "zostało" a brakło środków, dokupisz przelewem sms - znacznie taniej

    ToMasz

    PS jesteś pierwszą inteligentną istototą która z nieprzymuszonej woli
    interesuje sie orange one. być moze dzieki temu wylosujesz BMW

  • 3. Data: 2010-10-04 12:08:18
    Od: czekolada77 <e...@g...com>

    Najlepiej zadzwonić do BOKu, jeśli dużo rozmawiasz przez telefon, to faktycznie
    dodatkowe bonusy mogą Ci się przydać. Wydaje mi się , że z tych wszystkich
    przywilejów można nadal korzystać. Skoro korzystasz z dodatkowych usług to może
    orientujesz się , czy z Orange World mogą korzystać osoby , które mają abonament, czy
    pre-paidowcy również?
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 5. Data: 2010-10-04 12:54:27
    Od: Marx <M...@n...com>

    Czy dobrze widze ze w Orange One trzeba doladowywac co 15 dni???
    Marx

  • 6. Data: 2010-10-04 15:03:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marx pisze:
    > Czy dobrze widze ze w Orange One trzeba doladowywac co 15 dni???
    > Marx
    żeby to miało sens - tak. W przeciwnym wypadku nie, tyle ze wtedy lepiej
    siedzieć na pop/go

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-10-05 12:01:34
    Od: czekolada77 <e...@g...com>

    Marx, prawdopodobnie sprawdziłeś inną rubrykę. Nie trzeba aktywować konta co 15 dni.
    Ważność konta rozliczana jest na zasadzie 1 dzień- 1 zł. Ale przy tym otrzymuje się
    dodatkowe bonusy minut , bądź samsów, które ważne są od 5 do 15 dni.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/