    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange GO - kod dostępu do poczty
    Date: Mon, 26 Jul 2010 20:57:04 +0200

    SDD napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    >wiadomości news:i2b92v$phs$1@news.onet.pl...
    >
    >No coz, jesli nie bedzie zadnego kodu dostepu, to kazdy znajacy Twioj numer,
    >po zadzwonieniu na 501501501 bedzie moodsluchiwal Twoje wiadomosci.

    Telefon, powiedzmy, wspólny dyżurny...
    Wiem co grozi, ale to olewam, bo ten numer znają moze 3 osoby, nie
    potrzebują mieć tajemnic. Po prostu zbędne utrudnienie.

    >Jesli juz, to byc moze da sie - tak jak w Erze - ustawic, zeby przy
    >dzwoneiniu z wlasnego telefonu nie pytal o haslo, ale nie ustawiac hasla
    >wogole, to bym nie polecal.

    No więc ustawiłem. Dzwoniąc z tego telefonu nie żąda kodu. OK.
    Dzwonię z innego (Orange) na 501501501, podaję ten kod i... "kod
    nieprawidłowy" (mam nadzieję, że w ten sposób nie zablokowałem
    dostępu). Lub po prostu bajzel w Orange?

    Arek