  • 11. Data: 2013-11-09 22:40:06
    Temat: Re: Orange Free na karte - doładowanie?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-06 21:44, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    (...)

    > Z zapisu powyższego nie wynika, że bonus nie przepadnie po doładowanie
    > za 5zł.
    (...)

    > "15. Po przedłużeniu ważności konta w ramach Promocji ważność Bonusu za
    > doładowania w ofercie Orange Free na Kartę będzie równa ważności konta
    > na połączenia wychodzące od momentu wykonania pierwszego doładowania po
    > rejestracji w Promocji."
    >
    > Dlaczego podrzucasz linki, które są mieszanką różnych regulaminów?
    > Tego punktu już nie ma:>

    > Bez żalu, szkoda tylko, że to o czym pisałeś nie występuje w obecnym
    > regulaminie

    Puk, puk - czy kolega jakoś się ustosunkuje do tych 5zł, które to miały
    bonus przedłużać do czasu ważności konta na połączenia wychodzące,
    a czego nie ma w obecnym regulaminie Promocji ,,Konto ważne rok w Orange
    na Kartę"?

  • 12. Data: 2013-11-28 21:56:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 06 Nov 2013 17:28:17 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >Żeby bonus netowy nie przepadł w tej taryfie, należy po wysłaniu sms
    >przedłużającego doładować konto za 5pln. Dotyczy to tylko tej jednej
    >taryfy.

    Przed momentem wysłałem SMSa, nic nie doładowywałem.

    http://imageshack.us/a/img30/7104/nntz.jpg

    Swoją drogą dzięki pmtg przypomniałem sobie o tej karcie SIM :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.