    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free na kartę
    Date: Sun, 18 Jul 2010 17:33:10 +0200

    Dnia 18-07-2010 o 17:14:31 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Korzystam z tego w Warszawie, radio online działa, przez videoskype'a
    > też się da porozmawiać, przy czym jakość rozmów jest różna, w zależności
    > od pogody, godzin szczytu itp. Technicznie przeszkód nie ma, ale zawsze
    > komórka to komórka, kabel to kabel.

    Od pogody?

    Ja akurat korzystam z Playa, w 3G też jakość różna, radio czasami idzie
    bez problemu a czasami tnie co kilka minut. Yuotube w rozdzielczości 360
    raczej płynnie, przy 480 występują często pauzy. Voip też różnie, raz rwie
    a raz "jakość telefoniczna", czyli bardzo dobrze.

    > Jeśli chcesz mieć internet dla wykonywania rozmów telefonicznych, to
    > mobilny net nie wydaje się być dobrym rozwiązaniem.

    Dokładnie. Właściwie ja to traktuje jak ostateczność. Da się gadać ale ja
    trzeba :) Co do EDGE i Voip to zapomnieć.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."