  • Data: 2009-11-24 22:02:23
    Temat: Re: Orange Free Standard na probe?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zmiana Nicka pisze:

    > PC-ta mam, laptopa mam... ;) Wiec z czystej
    > ciekawosci kupilbym netbuka ;)

    Od kiedy mam netbuka, to pecet i laptop poszły w odstawkę - to jest
    to dziecka i żony :)

    Po co się rozdzielać na 3 komputery, skoro taki netbuk pozwala
    zaspokoić wszystkie biurowo-domowe potrzeby (zakładając, że ktoś nie gra
    w zaawansowane gry). W domu podłączam do monitora, klawiatury i myszy i
    śmigam :)

    --
    Liwiusz